Sliter Air Baltic på BGO allerede ?

G-COLE

ScanFlyer Gold
Sliter Air Baltic på BGO allerede ?

Kan Air Baltic ha feilvurdert markedet for å fly til Bergen ?
Det har vært endel innstillinger på denne ruten nå.....

Også i morgen er ruten innstillt.

Riga Bergen BT171 05:30 08:20 innstilt Air Baltic
Bergen Riga BT172 08:45 11:30 innstilt Air Baltic

Replying to Topic 'Sliter Air Baltic på BGO allerede ?'

BT hade problem med teknik igår. En F50 diverted från LED-RIX rutten till HEL och stod hela dagen på Taxiway vid 22L. Blockerade Speed exit p.g.a. ingen tow-bar för F50 i hela HEL.

Mangel på fly , tror jeg. Lørdag morgen kansellerte de fra OSL og hver kveld de siste dagene er de ca. 3 timer forsinket fra OSL Antar de flyr alt hva de kan på resterende maskiner.

Og i går,- mandag var den innstillt på BGO igjen....

Det er gjerne minst pax på denne dagen,- slik at de kan sendes med andre selskaper ?

Det kan godt være det er minst belegg mandag morgen til vanlig, men samboeren min som reiste med denne flighten mandag for et par uker siden (Riga-Bergen), fortalte meg at det var bra belegg. (godt over havfullt...). Det var visst veldig bra service også...Det ble delt ut tepper til alle som ønsket dette for en liten blund på kvisten. Håper selskapet blir værende en stund, slik at det er mulig å prøve ruten selv etterhvert!

De flyr F50 så langt remmer og tøy holder istedenfor 737.

Dette medfører mye forsinkelser. I går kveld/natt satte de opp F 50 i stedet for 737 på Simferopol, med totalt 3.5 timer lenger flytid til RIX.

Originally posted by SQ 777

De flyr F50 så langt remmer og tøy holder istedenfor 737.

Dette medfører mye forsinkelser. I går kveld/natt satte de opp F 50 i stedet for 737 på Simferopol, med totalt 3.5 timer lenger flytid til RIX.

Det stemmer meget bra. Jeg var ombord på denne flighten. Vi satt og ventet på Simferopol flyplass og ingen B737 fra BT dukket opp. En time etter at vi egentlig skulle tatt av i retning RIX kom en Fokker 50 taxende inn, og ganske riktig, det vat BT.

I stedet for oppsatt flytid på 2 timer og 30 minutter ble det 4 timer. Landa i RIX i morges kl 03 lokal tid:zzz

Kun 26 pax ombord og det ble derfor en toseter båade på meg selv og mitt reisefölge:D

BT til CPH i morgen og videre med WF til TRD.

Latviske airBaltic har måttet gå til midlertidige innstillinger på rutene fra Riga til henholdsvis Bergen, Düsseldorf og Hamburg. Årsaken er mangel på ledig flykapasitet. De berørte passasjerene vil få tilbud om alternative ruter.

Fra www.boarding.no

Back