Slik blir Norwegian nye fly (benplass, nye stoler m.m.)

Re: Hvor er nødutgangene på DY's 737-800'ere?

Og veldig positivt at de ikke ønsker å ødelegge interiøret med reklame på hattehyller og stolrygger....

Foruten økt seterad, øker også størrelsene på vinduene, slik at passasjerer får bedre utsikt.

Hmm....det er vel tull? Det eneste som endres er vel interiøret som gjør at det ser ut som om vinduet er større, men størrelsen er fortsatt den samme.

Foruten økt seterad, øker også størrelsene på vinduene, slik at passasjerer får bedre utsikt.

Hehe jeg stusset også over den TCAS, det er jo bare "rammene" rundt viduene som vel er annerledes :)

Slik blir Norwegian nye fly

Norwegian får levert 36 Boeing 737-800-maskiner med nytt interiør, med første levering i desember 2010. Benplassen blir i gjennomsnitt 2,5 cm. bedre - og Norwegian vil også være mer restrektive med reklame på hattehyller og stolseter.

• Antall seter reduseres fra 189 til 186
  • Passeringen av setelommene endres
  • Størrelsene på vinduene økes
  • Flere høytalere installeres
  • Ventileringssystemet endres
  • Hattehyllene senkes lenger ned og blir større
  • Servicepanelet kommer nærmere passasjeren
  • Nye lysforhold

http://www.aftenposten.no/reise/nyheter/article3077574.ece

Re: Slik blir Norwegian nye fly

Knallbra...og ikke dumt at Norwegian velger å gå "passasjerenes vei" med tanke på komfort og hva man tilbyr. Når kommer de med en kaffekopp?

Nå må det vel gå nedenom og hjem med DY når Kjos ikke får solgt sine siste 3 seter?! :D

hmm.. Vinduene blir større? Har jeg gått glipp av noe?

Ser meget delikat ut. Dette vil passasjerene merke. Setene ligner vel de AirBerlin har på sine nyeste 737, og de var meget delikate. Her får DY et klart konkurransefortrinn. En trivelig meny (inkludert varmmat på over 1,5-times ruter), så kan man begynne å se fram til å fly med DY.

Vinduene blir vel ikke større, men panelene rundt vidnuene blir vel annerledes så vinduene gir et større inntrykk....

Noe annet jeg likte å lese er at de skal IKKE "pynte" innvendig med reklame på stolrygger og overhead-bins....Kjempebra...

Dette begynner å ligne no :) Så lekkert ut !
Kan de ikke hive ut 3 seter fra de 738 de allerede her fått å...

Den ene 3 seteren har ekstremt lite å si på benplassen ombord. Det er garantert den nye typen seter som hjelper her.

Ser også at Boeing introduserer ala 777 interiør (bins og belysning), noe som er meget bra.

Men hvordan vinduene skal bli større, fatter jeg ikke

Så ikke større vindu med andre ord, men at panelet er annerledes

Jeg burde jo huske hvordan et 737-vindu ser ut, men har dagens paneler eller rullegardin skygget for ørlite av vinduet, slik at man (nesten) kan ha sine ord i behold for at vinduet blir større? Uansett en snodig måte å si ting på.

Tror nok det kun er Aftenposten sin tolkning av opprinnelig Boeing release som slettes ikke sier noe om større vindu. Selv om ramma blir større er fortsatt bildet like stort ;-)

Den ene 3 seteren har ekstremt lite å si på benplassen ombord. Det er garantert den nye typen seter som hjelper her.

Ser også at Boeing introduserer ala 777 interiør (bins og belysning), noe som er meget bra.

Men hvordan vinduene skal bli større, fatter jeg ikke

Og disse setene er montert/er i ferd med å bli montert på DY's egne 300:)

Back