Slå sammen register forum og SBS-forumet?

Bør SBS-forumet og register forumet slås sammen?

• Ja

Votes: 15 65.2%
  • Nei

Votes: 6 26.1%
  • Vet ikke

Votes: 2 8.7%

• Total voters
    23
  • Poll closed .

gustavf

Moderator
Medlem
Slå sammen register forum og SBS-forumet?

SBS-forumet er en av de minst aktive vi har på Scanair Forum. Bør dette forumet slås sammen med SBS-forumet for å slippe å ha et lite aktivt forum?

Re: Slå sammen register forum og SBS-forumet?

Der tar du feil Gustav, SBS-forumet er IKKE blandt det minst brukte
Hovedsiden viser tydelig at andre forum er mindre brukt
Min stemme blir NEI :cheers:

Det er bare USA-forum, Bak skranken og Fly på vann som har færre aktive tråder i år. Det er 6 tråder i SBS-forumet som det har vært postet i hittil i år, og den ene har vært Over meg på 131.825, som kun P A Viking har postet i og som han nå selv har lukket.

Bak skranken er også foreslått nedlagt.

Skal de slåes sammen inn i dette forumet, elle skal alt ende som register-forum?

-A

Fastholder at det er mye informasjon i Register- og SBS (e-spotter) forumet som er felles slik at sammenslåing kan være lurt, f.eks linker ol. i SBS forumet er nyttig i jakt på historiske reg. forespørrslet.

Egne forum er ok når man har en relativ høy aktivitet , men SBS forumet er jo så godt som dødt.

Geir

og ettersom nå disse 2 er slått sammen, så bør vell navnet endres;)??

og ettersom nå disse 2 er slått sammen, så bør vell navnet endres;)??

Nei, det ser jeg ikke noen grunn til. SBS-forumet endte opp som dødt, så aktiviteten kommer fortsatt til å preget av registerforum.

Alternativet ville egentlig vært å bare legge ned SBS-forumet uten at meldingene ble arkivert noe sted.

Back