Skyways starter Berlin-Vilnius og Berlin-Genève

Re: Skyways starter Berlin-Vilnius og Berlin-Genève

Lass oss hape at de har litt mer belegg enn pa sine navaerende ruter til Berlin... Jeg har sett number...

Men de lägger ner Kristianstad-Berlin och Jönköping-Berlin den 27 maj. Linjerna levde inte särskilt länge.

Måste säga att det känns märkligt att starta upp linjer och sedan lägga ner efter några veckor. Varför starta? Vilken grund fanns för att ha linjerna? Känns väldigt skumt...

De slutar även flyga Sundsvall-Göteborg, men antar att det beror på att City flyger där.

http://www.svenskaflygbolag.com/

Last edited:

Har de altså en base i Berlin da? Siden alle disse rutene inneholder Berlin? Kunne Widerøe ha gjort noe lignende?

Får håpe de får det til!
Det var heller ikke noe belegg å rope hurra for på mandag på ruten ARN-TRD-ARN ..

Har de altså en base i Berlin da? Siden alle disse rutene inneholder Berlin? Kunne Widerøe ha gjort noe lignende?

Nei, de har ingen base i Berlin. Forhåpentligvis vil Widerøe fortsette å gjøre det de er gode på - regionaltrafikk i Norge - og ikke opprette tulleruter på samme måte som Skyways gjør nå. Skyways begynner å minne om Cimber Sterling - og det lover ikke godt ...

Nei, de har ingen base i Berlin. Forhåpentligvis vil Widerøe fortsette å gjøre det de er gode på - regionaltrafikk i Norge - og ikke opprette tulleruter på samme måte som Skyways gjør nå. Skyways begynner å minne om Cimber Sterling - og det lover ikke godt ...

Det var akkurat det jeg også tenkte!!

Dette er jo Cimber Sterling en gang til. Noen ganger lurer jeg på hva som skal til for å lede et flyselskap av en viss størrelse. :rolleyes: Sjansene for at disse rutene skal bli noe annet enn penger ut av vinduet er ikke-eksisterende. Dessuten passer de da særlig dårlig i Skyways kjerneområder. Man kan liksom ikke åpne et par ruter og tro man kan leke Ryanair eller Norwegian. Hva med å satse på å bedre produktet på det man kan og der man må og skal tjene pengene sine; svensk innenriks?

Back