• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Skuffende punktlighet for SAS og Norwegian i 2018

Særlig skuffende fra SAS som jo var i "verdenstoppen" for ikke fryktelig mange år siden. Her har profittjaget sendt punktligheten i dass? Funker forsåvidt, mtp første overskudd på lenge sist gang økonomien ble lagt fram?
 
Begge har vel falt like mye..for til tider var jo Norwegian også bedre enn SAS. Men når det er sagt har vel mine SAS og Norwegian avganger i 2018 gått nærmere 100% på eller før oppsatt rute.
 
Første overskudd på lenge? SAS har gått med overskudd i flere år nå

Første «vi kommer ikke til å gå konkurs allikevel»-tall, første «ikke røde tall», første ettellerannet som endra seg. Jeg har ikke PhD i økonomi, beklager hvis jeg var unøyaktig i mitt uttrykk. Jeg regner med du forstod hva jeg mener uansett, med mindre det bare var et forbigående delerium hos undertegnede at SAS var i et hardkjør og måtte flagge ut til Irland pluss kjøpe inn Shittyjet :)
 
Råflaks at statistikken ikke inkluderer kansellerte flyvninger da, ellers hadde SAS kommet dårligere ut enn Norwegian
 
Back
Top