Jarlabanke Vking
ScanFlyer Silver
fy f.... for en dustereportasje... men så er jo E24 og SE & HØR temmelig lik i måten å skrive på.
Sier meg enig med Fredrik her. Signaleffekt gjør seg svært gjeldende blant flypassasjerer, spesielt de som er flyredde, og det er godt over halvparten faktisk (i varierende grad).
Hva er det de klager over???
På 80 tallet så fløy Bulgaerene med TU134 ,mener jeg ,til ENGM, De flyene gikk som dyretransport(cargo-versjon) på natt og pax-fly på dagtid. Gulvene var så skakke og dårlige at når du gikk nedover midtgangen så bøyde de aisle-setene seg innover mot midtgangenFor ikke å snakke om hvordan de luktet innvending
![]()
Kan Ludvig-faktoren ha noe med prisene å gjøre? Er vel flere som flyr nå enn før.80-tallet? Har da sendt dette flyet ned til Bulgaria flere ganger etter det også. Hemus brukte både 134 og 154.
Men jeg må innrømme at jeg er litt overasket over skepsisen til folk. Bare de ser eller hører et navn de ikke kjenner så er det plutselig farlig. Syns Ludvig-faktoren har blitt vel i høy de senere åra.
Og jeg skjønner fremdeles ikke hvorfor det er så katastroffe at bestningen snakker russisk, engelsk eller spansk på et Norwegian fly. Ingen som reagerer på at de ikke norsk ombord på KLM, AF, BA, osv. osv. Folk er rare.
Russisk crew og Sovietisk flymodell???? Det var nytt for meg![]()
Norwegian dropper Hola Airlines
Norwegian tar dagens reaksjoner på alvor og kutter nå Hola Airlines fra sine ruter, men først etter 15. august.
http://e24.no/boers-og-finans/article2543393.ece
Er det det journalisten (vikaren) som har blitt hodeløs etter at de har fått mange kommentarer?
Særlig artig at folk mener slik informasjon er nødvendig.Kapteinen eller andre i besetningen hadde underveis ingen kontakt med passasjerene. Vi fikk aldri opplysninger om landingstid, høyde, temperatur osv. Slik informasjon som ikke bare er nødvendig for mange, men også betryggende.