Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Ser ut til at denne er på plass nå.Såvidt jeg har sett fra Sverige, CL-415.
Hvorfor leier/kjøper ikke Norge og Sverige inn dette flyet?
Global supertanker B747
The world’s largest, fastest, and longest-range aerial firefighting asset.
http://globalsupertanker.com
Da kunne vi ha fått regn på Østlandet!!
Nei, kanskje ikke så lurt? Den ville vel ha tømt nordsjøen da... :angry:
Jeg tror neppe det blir aktuelt å kjøpe fly, og i hvert fall ikke russiske, men er det laget eksportversjoner av BE-200?
For det første har vi ikke infrastrukturen som kreves for å kunne bruke den effektiv
Ei heller er det vann den slipper, men litt ymse kjemikalier
No veit eg ikkje kva dei brukar, men andre kjemikalie enn H2O treng nødvendig ikkje vere meir "skummelt", berre fordi ein brukar det ordet....:stir:
Di-Hydrogen-Monoksid er jo på topplisten!No veit eg ikkje kva dei brukar, men andre kjemikalie enn H2O treng nødvendig ikkje vere meir "skummelt", berre fordi ein brukar det ordet....:stir:
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.