Skjerp dere SAS

NOgen gange har man bestemt fordele af gennemgående priser. I dag har jeg lige booket endnu en Kina tur på en blanding af LCC og Legacy carrier. var det ikke en gennemgående billet (på LH flight number) ville jeg aldrig have turdet kombinere sådanne to selskaber.

Originally posted by MD11

Når du sjekker inn i HAM så sjekker du inn til CPH. Blir flighten forsinket og du ikke rekker forbindelsen til KRS så har ikke SK noe ansvar for det da CPH-KRS er å regne for en separat flight. CPH SK Staff aner ikke at du sitter på flighten fra HAM. Du må sjekke inn på nytt i CPH.

dette må være forb***** tull. SK har da vel et bookingsystem som MÅ(dere må unnskylde de store bokstaver, for dette er da elementært) vise at du ankommer CPH med SK. At det skal være tusenlapper i forskjell på å booke"gjennomgående" og separate flights med samme full cost selskap er reine galskapen!

Er det egentlig klare regler om man får sjekke inn gjennomgående eller ikke hvis man har to separate billetter (med samme selskap/allianse)?

Mener da jeg har vært med på å få gjennomgående innsjekk og tilsvarende sendt baggasjen igjennom med forskjellige billetter. Er dette avhengig av den personen som sjekker inn?

Originally posted by TG923
Er det egentlig klare regler om man får sjekke inn gjennomgående eller ikke hvis man har to separate billetter (med samme selskap/allianse)?

Mener da jeg har vært med på å få gjennomgående innsjekk og tilsvarende sendt baggasjen igjennom med forskjellige billetter. Er dette avhengig av den personen som sjekker inn?

ja - egentlig skal man ikke "gjennomsjekke" pax med to separate billetter, men jeg vet det gjøres - som en service til kunden (men ikke for flyselskapet)

Originally posted by CK
Originally posted by TG923

ja - egentlig skal man ikke "gjennomsjekke" pax med to separate billetter, men jeg vet det gjøres - som en service til kunden (men ikke for flyselskapet)

Da har jeg selskapet seg selv å takke for at kundene blir forvirret. De som utfører servicen er jo ansatt i selskapet kunden flyr med.

Satt nettopp og leste det selv. Og det blir jo to sider av samme sak.

SAS er på villspor og uten prisstyring. Det er helt klart for meg i allefall! :baeh

bf

Back