Hvis forskjellen i passasjervekst mellom CPH og OSL vedvarer konstant tilsvarende i 2011 vil de to flyplassene være like store 5. februar 2014. Tilsvarende vil ARN ha tatt igjen CPH den 21. februar 2016. ARN vil slite litt mer med å ta igjen OSL siden det ikke vil skje før rundt 1. mars 2031.
Det er også en annen sammenligning mellom de tre som er interesssant og det er hvor mange passasjerer et gjennomsnittlig fly ville hatt:
CPH 89,6 passasjerer +2,3%
ARN 90,5 passasjerer +1,1%
OSL 94,4 passasjerer +5,0%
Til sammenligning lå de fem største flyplassene i UK på dette nivået i 2010:
LHR 144,9 passasjerer
LGW 130,5 passasjerer
STN 119,7 passasjerer
MAN 111,6 passasjerer
EDI 78,9 passasjerer
Samtlige tre skandinaviske hovedstadsflyplasser ligger nå på et passasjernivå mellom LGW og MAN (MAN har skiftet posisjon med STN 4. plass til 3. i løpet av 2011). Tallene for UK-flyplassene gjelder samtlige flybevegelser og er hentet fra UK CAA.