Ikke noe problem Men vi er jo så glade i å sammenligne topp tre her inne. Selv er jeg happy når det er stille og rolig på osl, som er min flyplass. Bedre service for meg
Oslo lufthavn hadde nesten 2,7 millioner reisende i juli. Dette er en økning på 9,4 prosent sammenlignet med 2016. Juli ble med det den mest trafikkerte sommermåneden noensinne.
Oslo lufthavn hadde nesten 2,7 millioner reisende i juli. Dette er en økning på 9,4 prosent sammenlignet med 2016. Juli ble med det den mest trafikkerte sommermåneden noensinne.
Ser det er 2.685.042 totalt fra OSL og derav 1.809.696 på utland. Ganske imponerende antall utenlandsreisende må jeg si, selv om det er ferie. Ikke rart det blir noe kø i passkontrollen og utenriksdelen.
Og i juli blev ruten til Frankfurt med LH større end KL til Amsterdam. Det er første gang det er sket. LH havde en fremgang på 13,6% og KL en tilbage gang på -3,6% Det skal dog siges at KL har skåret ned i juli og august fra 5 til 4 daglige. LH har tilgengæld benyttet sig af noget større fly og sagt haps til 4000 ekstra pax. ifh. til juli 2016 iflg tal fra trafikstyrelsen.