Skandinavia++FlypratDO ordnes i dag!

Undertegnede lander også med flytoget kl 07:02 så satser på å entre Fnat-Track'en sånn circa kl 07:03:36

Regner med at Fluxheimsbråten står der og venter med bowlinglue, "7 søstre" t-shirt og nellik i lomma.

Jeg synes at vi bør gå fra Rendevouz Point og over til innsjekk, så henter vi ut BP for hele turen, også får sikkert innsjekkingspersonalet seg en god latter også :)

Fikk samme feil.
Er vel pga innsjekk på ARN - HEL ikke har åpnet enda. Jeg prøver igjen ca klokken 12:05.

Thomas

Jeg synes at vi bør gå fra Rendevouz Point og over til innsjekk, så henter vi ut BP for hele turen, også får sikkert innsjekkingspersonalet seg en god latter også :)

Skal jeg komme ut til dere da kanskje? Jeg ligger jo også ca 15 min bak dere, da jeg lander rundt 0720; håper dere ser dere mål på å vente? :)

*Jeg får heller ikke sjekket inn, kun for KSU-OSL og OSL-KSU som er i en egen booking.

Fikk samme feil.
Er vel pga innsjekk på ARN - HEL ikke har åpnet enda. Jeg prøver igjen ca klokken 12:05.

Thomas

Jeg klarte sjekke inn, men ikke velge sete (men beholdt mitt forhåndsvalgte 8A)

Skal jeg komme ut til dere da kanskje? Jeg ligger jo også ca 15 min bak dere, da jeg lander rundt 0720; håper dere ser dere mål på å vente? :)

*Jeg får heller ikke sjekket inn, kun for KSU-OSL og OSL-KSU som er i en egen booking.
''

Vi er vel ferdig innen du kommer? Men sender deg mobil på PM

Da var jeg sjekket inn. Fikk valgt 10B til ARB, og til HEL plasserte systemet meg i 21A.

Sjekket inn til TXL, og det ble endringer på det meste... Systemet lot meg ikke velge 32F i stdet for 4D på CPH - TXL, men bestemte at jeg skal sitte på 7C.

OSL - ARN 11F
ARN - HEL 7D
HEL - CPH 5C
CPH - TXL 7C

Morten

Sjekket inn HEL-CPH-TXL nå. 5A og 32F

Det er sikkert mulig å trikse litt med seter på flyplassen i morgen siden SAS IT har litt turbulens som vanlig

Ser du forsøker selge meg loungeaccess til 219kr :p

Sjekket inn HEL-CPH-TXL nå. 5A og 32F

Det er sikkert mulig å trikse litt med seter på flyplassen i morgen siden SAS IT har litt turbulens som vanlig

Ser du forsøker selge meg loungeaccess til 219kr :p

Da må vi sitte på fanget til hverandre til TXL :) Fikk automatisk tildelt 32F nå.:colgate: 9A HEL-CPH

Last edited:
Da må vi sitte på fanget til hverandre til TXL :) Fikk automatisk tildelt 32F nå.:colgate: 9A HEL-CPH

Har 9C, så da havner vi ved siden av hverandre hvertfall på det legget ;)

*SAS Chat opplyser nå at de har endel problemer med innsjekk på nett i dag...

Dere har vel sagt fra til de ansvarlige i SAS at dere kommer så de kan forberede oppgraderinger for dere? :colgate:

BF:cool2

Hva sa folk at de skulle da de ba om fri fra arbeidsgiverne sine? :p

Gleder meg også til en evt. live-rapportering ;)

Back