Skandinavia++FlypratDO ordnes i dag!

Heisan,

Her er mine stereservasjoner:

OSL-ARN: 11F
ARN-HEL: 7D
HEL-CPH: 4D
CPH-TXL: 4D (Ser nå at denne har havnet foran gardina, så her blir det vel tvangsflytting...)
TXL-CPH: 8D

Bare en uke igjen nå:)

Apropo seter, jeg har slått meg ned på disse.

OSL-ARN: 10D
ARN-HEL: 8D
HEL-CPH: 6D
CPH-TXL: 31D
TXL-CPH: 9D
CPH-OSL: 16D

Jeg ser formålet med et eget hjørne for Flyprat i loungen, men eget toalett?

Eller står DO for en forkortelse man ikke uten videre klarer gjette?

Muligens dette er misvisende markedsføring, men planen med turen er ikke at vi skal pisse i kryss....:rolleyes:

Men du får skrive til forbrukerombudet

Last edited:
Spørsmålet er om SAS kan love større toalett kontra konkurrentene? Dette er noe industrien legger MYE penger i! Vil understreke at dette ikke er en plakat =P

Hei folkens!! Da er det snart tur! Rendevouz point ble rett utenfor Fast Track til sikkerhetskontrollen. Vi EBGs drar ikke EBGs igjennom sikkerhetskontrollen. Dersom det "piper" på noen i sikkerhetskontrollen er de "vann-/GT-/øl-/drikkebærer resten av turen ;)

Jeg er der rundt klokken 07:00. Dersom noen er forsinket o.l så er det fint om dere gir meg en beskjed på 966 21 129.

Thomas

Dette blir bra! Jeg regner med å være på rendezvous point klokken 0704 (sånn cirka...) ;)

Gleder meg til dette ja! :)
Kommer med SK2302, (går ut igjen for å møte dere) og bør være med rendezvous point roughly 0720. Så får vi non-EBG prates sammen på torsdagsmorgen for seteplassering.

Da ses vi sjuish :)

Gleder meg til dette ja! :)
Kommer med SK2302, (går ut igjen for å møte dere) og bør være med rendezvous point roughly 0720. Så får vi non-EBG prates sammen på torsdagsmorgen for seteplassering.

Er du på innsiden er det vel like greit å vente inne foran banken?

Back