Skandinavia++FlypratDO ordnes i dag!

Hvordan ser prisene på disse flightene ut nå som det er salg igjen?

Sjekket litt selv heller (dovenskap er en dyd, hehe)

KRS-CPH 0605 - 0715
CPH-HEL 0815-1050
HEL-CPH 1255-1335
CPH-TXL 1440-1540
TXL-CPH 1630-1730
CPH-KRS 2050-2155

Pris: 1306+686+1093 = kr 3085
Poeng med EBG: 5000
Vant i lotto i dag: Nei:rolleyes:

Ærlig talt synes jeg det er mye å ut med 3085 kr for bare å flakse rundt en dag. Er vel billigere å ta en MR til MXP eller MAD da.

Men hadde jo vært gøy å være med. Men hadde foretrukket en overnatting underveis så vi kunne hatt det litt moro også!

BF:cool2

Dette hørs show ut, så først denne tråden nu idag. Forsatt mulighet for å melde seg på? Og er det noe opplegg for hvor en bestiller?
Siden den siste der var nevnt som bookes på Widerøe..

Last edited:
Dette hørs show ut, så først denne tråden nu idag. Forsatt mulighet for å melde seg på? Og er det noe opplegg for hvor en bestiller?
Siden den siste der var nevnt som bookes på Widerøe..

Mine priser fant jeg på SAS.no så det er vel bare å bestilles seg billett om man vil være med! Vet ikke hvor du har tenkt å starte fra.....

Mine priser fant jeg på SAS.no så det er vel bare å bestilles seg billett om man vil være med! Vet ikke hvor du har tenkt å starte fra.....

Skjønte det da etterhvert, men ikke helt med alltid når det er midt på natta og lørdag.
Skal henge meg på, bare Amex kunne fått opp farta litt å få fikset disse gatewayene sine..

Men hadde jo vært gøy å være med. Men hadde foretrukket en overnatting underveis så vi kunne hatt det litt moro også!

Endel av gutta overnatter i Berlin.

Og prisen var 1600 for vi som bestilte da Fluxie kom på ideen;)

Er "dessverre" på ferie i Asia, så husker ikke hvilke seter jeg har booket... Men det pleier som regel å være D-seter så langt fram i flyet som mulig. Skal sjekke når jeg kommer hjem.

Jeg har boket hotell park inn alexanderplatz om det er noen flere som skulle hjem dagen etter jeg reiser med sk 680 / sk 1460 hadde vert kult om noen flere hadde blitt med på det.

Last edited:
Kanskje litt utafor, men interessant for denne tråden likevel, hva er egentlig serveringa CPH-TXL? Mye rart om dette på nettsidene til SAS.

Kanskje litt utafor, men interessant for denne tråden likevel, hva er egentlig serveringa CPH-TXL? Mye rart om dette på nettsidene til SAS.

Rett før jul serverte de en boks med roastbeef og couscous salat på Extra, og 2 halve rugbrødskiver med henholdsvis kyllingbryst og krepsehaler på Biz. Pga den korte flyturen selger de ingenting bak på Economy på den turen.

Rett før jul serverte de en boks med roastbeef og couscous salat på Extra, og 2 halve rugbrødskiver med henholdsvis kyllingbryst og krepsehaler på Biz. Pga den korte flyturen selger de ingenting bak på Economy på den turen.

Ikke drekke engang? Skal ned en fredagsettermiddag snart, og hadde da vel tenkt å starte kvelden med en GT!

Ikke drekke engang? Skal ned en fredagsettermiddag snart, og hadde da vel tenkt å starte kvelden med en GT!

Mener å huske du kom gjennom med tralla de to gangene jeg har fløyet TXL-CPH. Men kan huske feil, og at det var som til Gdansk hvor du får et glass vann

Nix! Den må du drikke i en bar på Kastrup i så fall!

Mener å huske du kom gjennom med tralla de to gangene jeg har fløyet TXL-CPH. Men kan huske feil, og at det var som til Gdansk hvor du får et glass vann

Mulig de gjorde det fordi de visste at du var ombord. Men på de avgangene jeg var med på før jul, var det null og nix!

Nix! Den må du drikke i en bar på Kastrup i så fall!

Mulig de gjorde det fordi de visste at du var ombord. Men på de avgangene jeg var med på før jul, var det null og nix!

Er ikke det litt rart? Skulle jo tro at man kunne tjent penger på å selge alkohol til folk som skal på storbyferie. Og flytiden kan jo ikke være noe problem, du får jo kjøpt på kortere turer i Norge. Men skal ikke starte en helt ny diskusjon her.

Da er det bare å hive nedpå på gullstua, flighten til CPH og loungen på CPH, så skal det vel bli en fin kveld likevel!

Er ikke det litt rart? Skulle jo tro at man kunne tjent penger på å selge alkohol til folk som skal på storbyferie. Og flytiden kan jo ikke være noe problem, du får jo kjøpt på kortere turer i Norge. Men skal ikke starte en helt ny diskusjon her.

Da er det bare å hive nedpå på gullstua, flighten til CPH og loungen på CPH, så skal det vel bli en fin kveld likevel!

Vel. Når flytida er knappe halvtimen, og du trekker fra tid fra belte av til belte på, har du kanskje 10-12 minutter igjen å servere og rydde et helt MD80 fly med over 100 pax. Ikke mye tid det. Spesielt når de skal ha betalt også!

Men det er jo synd for de tørste av oss. Om du vil ha drikkevarer må du minst kjøpe en Extra billett da!:cheers:

Ja, 100 ml vann eller 125 ml apelsinsaft er normalt.

Kjenner jeg bardf rett så er det nok en grunn til at det ikke blir noen servering. Håper loungen i CPH har fylt opp nok gin og tonic! ;)

Tar meg den friheten å dra denne tråden tilbake til topic, og en pause i serveringsdebatten. :D
Har bestilt, så henger meg på FlypratDO'n eg å denne dagen.

Last edited:
Back