Skandinavia++FlypratDO ordnes i dag!

Nærmer seg avreise, såvidt og hadde vært kult om man hadde forsøkt koordinere seatingen. Endel av oss kan jo forhåndsreservere allerede nå, og resten får vente til 22t før. Uansett er dette hvor jeg foreløpig sitter

OSL-ARN: 11A
ARN-HEL: 8A
HEL-CPH: 4A
CPH-TXL: 32A!!!!!!
TXL-CPH: 8A
CPH-OSL: 25A

Merk CPH-TXL. Går jo mot sluttet for MD i trafikk, så dette bør markeres med tinitus og klaustrofobi. Har derfor plassert med solid mellom galley, dritern og motorene på rad 32. Så oppfordrer alle til å joine i "mini-kabinen" bak der:spin

Ja, jeg vet jeg har rappa alle vindussetene, men det kan alltid justeres når man kommer ombord.....har sett de svenske skogene/skyene før:p

Last edited:
Jeg har slengt meg på siden av Someone på flightene. Hvor sitter dere? (De som har EBG og kan reservere sete ved booking)

Thomas

Jeg har slengt meg på siden av Someone på flightene. Hvor sitter dere? (De som har EBG og kan reservere sete ved booking)

Thomas

Kjører du hardt på B-seter? EDIT: nei nå ser jeg.

Heng deg på Jameson!

OSL-ARN 11D
ARN-HEL 7C (rad 6 er extra. lucky bastards:))
HEL-CPH 3D
CPH-TXL 32D ta med ropert
TXL-CPH 7C
CPH-OSL 16C

Last edited:
Bra Jameson82, da blir jeg ikke alene som non-golder ;)
Jeg må vel bare pent finne meg i å vente til 22t før.. :)

Jeg kunne også godt tenke meg å hive meg med på dette, hvis det fortsatt er mulig? Mangler 10 leggs som jeg må ha innen utgangen av mars.

Ser det er samme pris på alle flightene frem til TXL. Men siste legget fra CPH får jeg bare opp med 18.10 avgangen, og dere tar den etter.

Back