Skal det være en spøk?

LNHAS

Newcomer
Skal det være en spøk?

God dag!

Jeg tenkte jeg skulle ta en tur innom Airliners.net, men da ble jeg møtt med denne ... ehm ... overraskelsen? Hvis du prøver å klikke på bildet vil du få opp en beskjed om at ID-en ikke finnes i deres database, så de har tydeligvis funnet ut at noe har gått galt - men hvordan kom bildet gjennom screeningent? :huh:

507555109_715793af3b_o.jpg

Re: Skal det være en spøk?

He he, det samme skjer hos meg:lol:

Ser ut som om det er noen som har hatt det morsomt:p

Edit:
http://www.airliners.net/discussions/site_related/read.main/61676/

Blir diskutert på a.net også nå og virker som noen synes det er morsommere enn andre

I think it's an udder discrace!.

A terrible travesty has occurred and all you people can do is joke about it!! FOR GODS SAKE THERE ARE COWS WHERE THERE SHOULD BE PLANES!. If this kind of thing continues I am going to self delete and find a more respectable web site to surf.

That was a good laugh.

He he, kua var definitivt det mest "spennende" bildet på forsiden også!! ^_^

registrering g-mooo :D

Bildet ble faktisk lastet opp av en bruker. Bildet ble akseptert av screenerene dels som humor og dels som demostrasjon av hva som av og til ligger i køen for screening (samtidig som brukerene klager på at det tar lang tid å få akseptert ett bilde).

Saken er også behørig diskutert i foto-forumet på Airliners.

Norsk landbruk på sitt beste - hvorfor ta bort kua - den har gitt oss melk, ost og yougert i 100vis av år :colgate:

Jan

Originally posted by DYflyer

Saken er også behørig diskutert i foto-forumet på Airliners.

Og jeg ser screenerene der får nesten nøyaktig den samme (stort sett usaklige) kjeften og kritikken der også:rolleyes:

Back