erlingjo ScanFlyer Blue 9 Jul 2011 #1 SK984 på BGO Airbus A340 Da landet SK984 fullastet med feriehungrige japanere. på BGO.. Ble litt ivrig,så det kom litt gjerde og slikt i bildet... erlingjo Attachments A340 SK984.jpg 34.4 KB · Views: 403 Last edited: 9 Jul 2011
SK984 på BGO Airbus A340 Da landet SK984 fullastet med feriehungrige japanere. på BGO.. Ble litt ivrig,så det kom litt gjerde og slikt i bildet... erlingjo
erlingjo ScanFlyer Blue 9 Jul 2011 #2 Re: SK984 på BGO Slenger ut et bilde til, selv om jeg ikke er så fornøyd med kvaliteten på dagens bildefangst... erlingjo Attachments A340 SK984 2.jpg 23.5 KB · Views: 378
Re: SK984 på BGO Slenger ut et bilde til, selv om jeg ikke er så fornøyd med kvaliteten på dagens bildefangst... erlingjo
P Piddien ScanFlyer Silver 9 Jul 2011 #3 Re: SK984 på BGO Fint du fikk tatt noen bilder Erling. Skar seg for min egen del i dag desverre.
erlingjo ScanFlyer Blue 9 Jul 2011 #4 Re: SK984 på BGO Ferietid her i gården. Møtte opp i god tid, selv om jeg visste at den landet 10 min før oppsatt tid... erlingjo
Re: SK984 på BGO Ferietid her i gården. Møtte opp i god tid, selv om jeg visste at den landet 10 min før oppsatt tid... erlingjo
R rampen ScanFlyer Silver 9 Jul 2011 #5 Re: SK984 på BGO Landet den med full last, eller tok den av med full last? Ser den kom fra København...
Re: SK984 på BGO Landet den med full last, eller tok den av med full last? Ser den kom fra København...
G geirs ScanFlyer Gold 10 Jul 2011 #6 Re: SK984 på BGO rampen said: Landet den med full last, eller tok den av med full last? Ser den kom fra København... Click to expand... Den landet med passasjerer fra Japan. Så den kom ikke fra København, men gikk vel tom dit etterpå.
Re: SK984 på BGO rampen said: Landet den med full last, eller tok den av med full last? Ser den kom fra København... Click to expand... Den landet med passasjerer fra Japan. Så den kom ikke fra København, men gikk vel tom dit etterpå.