Fnate ScanFlyer Ununoctium Medlem 23 Feb 2016 #1 Er det flere som skal på SK940 LAX-ARN i Påsken? Jeg flyr den 23/3, og kan gjeste noen inn i lounge om det trengs. Evt drikke Anchor Steam med noen ute i terminalen. Last edited: 23 Feb 2016
Er det flere som skal på SK940 LAX-ARN i Påsken? Jeg flyr den 23/3, og kan gjeste noen inn i lounge om det trengs. Evt drikke Anchor Steam med noen ute i terminalen.
T Tjab Upgrade me.... 23 Feb 2016 #2 Re: SK940 meet up? Fnate said: Er det flere som skal på SK940 LAX-ARN i Påsken? Jeg flyr den 23/2, og kan gjeste noen inn i lounge om det trengs. Evt drikke Anchor Steam med noen ute i terminalen. Click to expand... Hvordan kommer du deg dit på en någenlunde fornuftig måte? Eller kjører du bare ufornuftig?
Re: SK940 meet up? Fnate said: Er det flere som skal på SK940 LAX-ARN i Påsken? Jeg flyr den 23/2, og kan gjeste noen inn i lounge om det trengs. Evt drikke Anchor Steam med noen ute i terminalen. Click to expand... Hvordan kommer du deg dit på en någenlunde fornuftig måte? Eller kjører du bare ufornuftig?
U Upsaker ScanFlyer Blue 23 Feb 2016 #3 Re: SK940 meet up? Jeg har billett 22/3 enn så lenge, men hvis det ikke skjer noe magisk i løpet av dagen med prisene dit så blir jeg nok hjemme. Edit, det skjedde noe magisk, så nå har jeg 21, 22 og 23.. Last edited: 23 Feb 2016
Re: SK940 meet up? Jeg har billett 22/3 enn så lenge, men hvis det ikke skjer noe magisk i løpet av dagen med prisene dit så blir jeg nok hjemme. Edit, det skjedde noe magisk, så nå har jeg 21, 22 og 23..
Fnate ScanFlyer Ununoctium Medlem 23 Feb 2016 #5 Re: SK940 meet up? Tjab said: Hvordan kommer du deg dit på en någenlunde fornuftig måte? Eller kjører du bare ufornuftig? Click to expand... Har booket NZ001 for EB-POENG ned den 21. Drar rett på jobb i Denver, men til LAX igjen tidlig den 23. Satser på å rekke en øl i Venice eller Santa Monica før det bærer tilbake på flyplassen.
Re: SK940 meet up? Tjab said: Hvordan kommer du deg dit på en någenlunde fornuftig måte? Eller kjører du bare ufornuftig? Click to expand... Har booket NZ001 for EB-POENG ned den 21. Drar rett på jobb i Denver, men til LAX igjen tidlig den 23. Satser på å rekke en øl i Venice eller Santa Monica før det bærer tilbake på flyplassen.
Fnate ScanFlyer Ununoctium Medlem 23 Feb 2016 #6 Re: SK940 meet up? kimpe said: 23/3 kanskje? Kim Click to expand... Ja, så klart. My bad
Martin Moderator Medlem 23 Feb 2016 #7 Re: SK940 meet up? Fnate i SAS GO på langdistanse? Hva er smusstillegget på en sånn rute?
Fnate ScanFlyer Ununoctium Medlem 23 Feb 2016 #8 Re: SK940 meet up? Martin said: Fnate i SAS GO på langdistanse? Hva er smusstillegget på en sånn rute? Click to expand... Skrev jeg at jeg skulle fly GO?
Re: SK940 meet up? Martin said: Fnate i SAS GO på langdistanse? Hva er smusstillegget på en sånn rute? Click to expand... Skrev jeg at jeg skulle fly GO?
Martin Moderator Medlem 23 Feb 2016 #9 Re: SK940 meet up? Fnate said: Skrev jeg at jeg skulle fly GO? Click to expand... Strengt tatt ikke. Var jeg som antok at du hadde slått til på denne: http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=136829
Re: SK940 meet up? Fnate said: Skrev jeg at jeg skulle fly GO? Click to expand... Strengt tatt ikke. Var jeg som antok at du hadde slått til på denne: http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=136829
Fnate ScanFlyer Ununoctium Medlem 23 Feb 2016 #10 Re: SK940 meet up? Martin said: Strengt tatt ikke. Var jeg som antok at du hadde slått til på denne: http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=136829 Click to expand... Skjønte det Har en EB booking i biz på den. Tror ikke jeg gidder bytte
Re: SK940 meet up? Martin said: Strengt tatt ikke. Var jeg som antok at du hadde slått til på denne: http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=136829 Click to expand... Skjønte det Har en EB booking i biz på den. Tror ikke jeg gidder bytte
U Upsaker ScanFlyer Blue 15 Mar 2016 #11 Det ble til slutt hjemreise 21.3 for vår del, så hvis noen er på i LA mellom 16. og 21. eller på flyet/flyplassen 21. er det bare å rope ut.
Det ble til slutt hjemreise 21.3 for vår del, så hvis noen er på i LA mellom 16. og 21. eller på flyet/flyplassen 21. er det bare å rope ut.