P pendler ScanFlyer Blue 30 Mar 2007 #2 Ble det ingen tur på deg da? Stakkar deg Skal hilse fra kona! Bernt
Tommy777 ScanFlyer Mile High Club 30 Mar 2007 #3 Hva skjedde egentlig?? Pax på flyet til langt på natt og deretter kansellert? Ole? SK925
Tommy777 ScanFlyer Mile High Club 30 Mar 2007 #4 Står mye om dette i media. Hadde vært fint med litt fakta fra innsiden...
Tommy777 ScanFlyer Mile High Club 30 Mar 2007 #5 Og 909 har samme skjebne i dag... Hva i all verden?? Er det Rolls Royce som lager problemer igjen?? Skal bli tøft å få paxen på påskeferie...
Og 909 har samme skjebne i dag... Hva i all verden?? Er det Rolls Royce som lager problemer igjen?? Skal bli tøft å få paxen på påskeferie...
dc-8-63 Finn Erik Edvardsen 30 Mar 2007 #6 Originally posted by Tommy777 Og 909 har samme skjebne i dag... Hva i all verden?? Er det Rolls Royce som lager problemer igjen?? Skal bli tøft å få paxen på påskeferie... Click to expand... laksepasta!!!
Originally posted by Tommy777 Og 909 har samme skjebne i dag... Hva i all verden?? Er det Rolls Royce som lager problemer igjen?? Skal bli tøft å få paxen på påskeferie... Click to expand... laksepasta!!!
sk931 ScanFlyer Rusty 30 Mar 2007 #7 Originally posted by Tommy777 Hva skjedde egentlig?? Pax på flyet til langt på natt og deretter kansellert? Ole? SK925 Click to expand... Jeg ved ingenting...Jeg har tilladt meg at tage fri indtil søndag Hilsen Ole
Originally posted by Tommy777 Hva skjedde egentlig?? Pax på flyet til langt på natt og deretter kansellert? Ole? SK925 Click to expand... Jeg ved ingenting...Jeg har tilladt meg at tage fri indtil søndag Hilsen Ole
Tommy777 ScanFlyer Mile High Club 30 Mar 2007 #8 Originally posted by sk931 Originally posted by Tommy777 Hva skjedde egentlig?? Pax på flyet til langt på natt og deretter kansellert? Ole? SK925 Click to expand... Jeg ved ingenting...Jeg har tilladt meg at tage fri indtil søndag Hilsen Ole Click to expand... Og det har du fortjent! Ha en flott weekend
Originally posted by sk931 Originally posted by Tommy777 Hva skjedde egentlig?? Pax på flyet til langt på natt og deretter kansellert? Ole? SK925 Click to expand... Jeg ved ingenting...Jeg har tilladt meg at tage fri indtil søndag Hilsen Ole Click to expand... Og det har du fortjent! Ha en flott weekend
M Merrilfield ScanFlyer Blue 31 Mar 2007 #9 Endelig ser det ut til at de har fått skikk på KBN--den fløy til ARN i dag.