Why am I not surprised?De feeder altså da pax til ARN istedet for å kansellere SK903 og heller fly de 'den riktige veien' via OSL og 907?
De feeder altså da pax til ARN istedet for å kansellere SK903 og heller fly de 'den riktige veien' via OSL og 907?
Why am I not surprised?
Som alltid er det OSL som nedprioriteres.
Gud forby at pax fra ARN eller CPH må ta en en stopp.
CPH/ARN pax kan vel like gjerne ta en 737 til OSL?Tør lige øjnene og tænk dig lidt om.
Hvor smart økonomisk med tanke på fuel, start/landingsafgift, crew duty limitations tror du det er, at lave stop med enten CPH maskinen eller ARN maskinen på OSL. Det er meget mere lønsomt og smidigt at pax'e dem med 737 til enten CPH eller ARN.
Så stop nu de offer agtige kommentarer.
De feeder altså da pax til ARN istedet for å kansellere SK903 og heller fly de 'den riktige veien' via OSL og 907?
Ser at -REF står på 53 nå i solskinnet, vakkert!
Tør lige øjnene og tænk dig lidt om.
Hvor smart økonomisk med tanke på fuel, start/landingsafgift, crew duty limitations tror du det er, at lave stop med enten CPH maskinen eller ARN maskinen på OSL. Det er meget mere lønsomt og smidigt at pax'e dem med 737 til enten CPH eller ARN.
Så stop nu de offer agtige kommentarer.
CPH/ARN pax kan vel like gjerne ta en 737 til OSL?
Der er jo teknik på flyveren, den står i OSL.
SK907 gikk i dag.Der er jo teknik på flyveren, den står i OSL.
Why am I not surprised?
Og du er selvsagt klar over at SK908 enda ikke er mer enn halvfull, og derfor vil en kansellering av den gi minst ringvirkninger?
Skal lite til å pisse off pax, og jeg tror endel er ganske så sure nå.
det hadde iallefall jeg vært.
Selvsagt ikke.. dersom det hadde vært eneste alternativ.Høres veldig fornuftig ut, mye bedre å legge ut på en transatlantisk flight med et fly som ikke er airworthy, enn å avlyse flighten og rebooke passasjerene. :up:
Hverken du eller jeg har peiling på belegget.
SAS burde være forsiktig med å kansellere en rute som er så ny som denne.
Skal lite til å pisse off pax, og jeg tror endel er ganske så sure nå.
det hadde iallefall jeg vært.
Kanskje dette er en liten reminder på hva man risikerer ved å fly med SAS på langruter. En snag på en maskin så er helvete løs med kansellering og rerouting.
Why am I not surprised?
Mange selskaper har jo mange daglige avganger til NY, slik at ulempen bli minimal dersom en avgang kanselleres.Hvilket selskap er det som unngår dette når en maskin står med snag på en utestasjon?
Muligens dette ødelegger konspirasjonsteoriene til enkelte her inne, men slik er nå virkeligheten
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.