flyKSU ScanFlyer Gold 31 Jul 2008 #1 Noen som ser hva/hvem som flyr disse. BlueLine flighten skal vist være med Fokker 100 har jeg hørt, men det var snakk om at SK-flighten skulle gå med MD? Hvis noen har ankomsttidene til disse flyene på KSU i morgen også hadde det vært flott
Noen som ser hva/hvem som flyr disse. BlueLine flighten skal vist være med Fokker 100 har jeg hørt, men det var snakk om at SK-flighten skulle gå med MD? Hvis noen har ankomsttidene til disse flyene på KSU i morgen også hadde det vært flott
LCH78 www.lch78.net Medlem 31 Jul 2008 #3 LN-TUM ligger inne nu på SKflighten og foreløpig ingen reg på BLE
flyKSU ScanFlyer Gold 1 Aug 2008 #5 LN-MOW said: SK-flighten er TUA og opererer fra MOL Click to expand... Så det. Var sikkert en tung kamel å svelge for enkelte som skulle ut på tur det :8:
LN-MOW said: SK-flighten er TUA og opererer fra MOL Click to expand... Så det. Var sikkert en tung kamel å svelge for enkelte som skulle ut på tur det :8:
Tertit54 Scanflyer Green and white Medlem 1 Aug 2008 #6 fly1980 said: Så det. Var sikkert en tung kamel å svelge for enkelte som skulle ut på tur det :8: Click to expand... SAS gjorde ihvertfall et forsøk med sk9060 tidlig på morgenen med diverted MOL pga fog i KSU.
fly1980 said: Så det. Var sikkert en tung kamel å svelge for enkelte som skulle ut på tur det :8: Click to expand... SAS gjorde ihvertfall et forsøk med sk9060 tidlig på morgenen med diverted MOL pga fog i KSU.
LN-MOW Flyklapper Medlem 1 Aug 2008 #7 fly1980 said: Noen som ser hva/hvem som flyr disse. BlueLine flighten skal vist være med Fokker 100 har jeg hørt, Click to expand... 1400 MAN BLE0586 FGMLX M83
fly1980 said: Noen som ser hva/hvem som flyr disse. BlueLine flighten skal vist være med Fokker 100 har jeg hørt, Click to expand... 1400 MAN BLE0586 FGMLX M83