Sk4674 . Lander den før midnatt??

Re: Sk4674 . Lander den før midnatt??

Linselusene i artikkelen over er ikke en gang ombord i SAS-maskinen, men i en Norwegian-kjerre som ligger kvarteret foran .. :headbang :headbang

En Touch and Go i KRS hadde vel løst problemet om det skulle stå om minutter.
( skjønner at det ikke er realistisk da )

Og hvor skal 4673? OSL hvis de er tidlig ute, divertion til Torp hvis de er noen min bak skjema?

Kjevik er stengt for kvelden og Torp stenger straks, så det er Oslo eller ingenting.

Sånn rent teoretisk så vet jeg ikke hvordan reglene ville vært om de tok en mellomlanding i utlandet i stedet i et land hvor det ikke er innreiserestriksjoner til Norge, f.eks. EKCH.

Last edited:

Hadde vært kjipt å fått 10 dagers karante pga at flyet lander fra nord, ikke fra sør... Eller evt en go around...

Som jeg så i en kommentar på Fjesboka jeg likte godt: En melding fra tårnet ved short final et par minutter før midnatt: "Scandinavian 4674, go around" :D

Som jeg så i en kommentar på Fjesboka jeg likte godt: En melding fra tårnet ved short final et par minutter før midnatt: "Scandinavian 4674, go around" :D

De er faktisk så tett opp mot midnatt nå at de trolig ikke rekker å lande før midnatt ved en go-around på short final.

Nå sender VG live fra OSL...... med reporter til å ta i mot de første reisende.. Kjære vene....

Ser de på himmelen over Skedsmokorset nå, går fint dette[emoji4]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg er lidt forvirret; det er vist kun Norge, som har ændret i sin
rejsevejledning til Spanien.... endnu da, for det kan hurtigt ændre sig!

SK6202 er en route AGP - CPH, og den får lov til at lande kort efter midnat
i al ubemærkethed!

Blir det tåredryppende intervjuer med alle nordmenn som lander i dagene fremover nå???

Blir det tåredryppende intervjuer med alle nordmenn som lander i dagene fremover nå???

Sikkert :) De vil alle bli mottatt som olympiske gullmedaljevinnere! Men la oss bare unne disse menneskene sine ´Five-Minutes-Of-Fame`...Større bekymringer har vi utrolig nok ikke her i landet;)

Back