Sk4674 . Lander den før midnatt??

Tertit54

Scanflyer Green and white
Medlem
Sk4674 . Lander den før midnatt??

Det står om 10 dagers karantene for passasjerene om flyet lander etter midnatt. Eller er karantene folkene såpass fleksible at de lar dette gå greit, selv om den lander på rute 00.10??

Den er på rute nedover til ALC men SAS lover ingen ting, men vil prøve å komme frem litt før midnatt. Ingen stor «øvelse» dette hvis man legger all godvilje til.

Re: Sk4674 . Lander den før midnatt??

I følge Nakstad var det tidspunktet for når hjulene tar bakken som er avgjørende, der var det visstnok ingen slingringsmonn... Så slik jeg har forstått så unngår de ikke karantene dersom de lander senere enn 23:59

Men etter hva jeg har forstått så har SAS sendt SMS til alle passasjerer med oppfordring om å komme tidligere enn normalt til flyplassen, og de har også uttalt at de er innstilt på å gi «bånn gass» for å komme tidsnok.

Syntes det blir for dumt når det skal avgjøres slik. Om SAS skal måtte fly mindre miljøvennlig (raskere hastighet/mer drivstofforbruk) for å lande litt før så burde de heller vært untatt karantene. Avreisetidspunktet fra Spania blir det samme uansett hvor fort og direkte de flyr. Det er rett og slett håpløst at det skal være så firkantig.

Og HELE Norge SITRER av spenning der de følger kjerra på tur nordover ...

Jeg blir matt .... Tror jeg ringer fransk ATC ... ;)

I følge Nakstad var det tidspunktet for når hjulene tar bakken som er avgjørende, der var det visstnok ingen slingringsmonn... Så slik jeg har forstått så unngår de ikke karantene dersom de lander senere enn 23:59

Og hvorfor er de mindre smittsomme om de lander litt før? De dro jo fra Spania «samtidig» enten de lander 23:55 eller 00:10.

Fordi en nebbete journalist på død og liv måtte trekke frem temaet og han som svarer jo ikke kan gi andre svar enn det som forskriften sier .. Da er man tidlig malt inn i hjørnet istedet for kanskje bare å la dem gå stille i land ved ankomst ..

En av de tingene som gjør sosiale media til en jævlig dårlig ide ...

En Touch and Go i KRS hadde vel løst problemet om det skulle stå om minutter.
( skjønner at det ikke er realistisk da )

SK4674 - minutt for minutt.
Kanskje bedre enn mye annen underholdning?

Og HELE Norge SITRER av spenning der de følger kjerra på tur nordover ...

Jeg blir matt .... Tror jeg ringer fransk ATC ... ;)

Hahaha. Dette er virkelig spennende. :p På OSL stod det for 5 minutter siden at den skal lande 23:59, men nå er det endret til 00:02. Vi trenger ikke spenningsserier på TV når vi kan følge SK4674 på flightradar.

Tipper den lander greit før midnatt. Virker som den tok av på rute i allefall.

Edit: Nå er OSL sine sider oppdatert og ny ankomsttid er 23:57. Hvilken dramatikk.

Last edited:

SK4674 - minutt for minutt.
Kanskje bedre enn mye annen underholdning?

Jeg foretrekker å følge 4674 minutt for minutt fremfor Huskestue på TV2 i reprise for 1000 gang.

Og hvor skal 4673? OSL hvis de er tidlig ute, divertion til Torp hvis de er noen min bak skjema?

Attachments

• E633850E-37F1-4358-9385-3E9288EC0B45.jpg
    E633850E-37F1-4358-9385-3E9288EC0B45.jpg
    131.9 KB · Views: 371

De tok av 2027, eller det er vel out of gate tid. Flytid de siste dagene har vært rundt 3.15 så de bør rekke det men de kan jo rekke å gjøre det litt spennende for oss Hvis de vil

6d9b2aaac90597aa534ebb4fe1dcb0e4.jpg

Ser ut som det er håp

Sent from my iPhone using Tapatalk

Mon tro om det ikke dukker opp noe video på sosiale medier av klapping ombord hvis de lander før midnatt :)

Det ser ut til at den går under alias på FR24 :). LN-RRF er sør i Frankrike som SK4673.

Følg dramaet her ....... (gjesp)

Attachments

• alc.jpg
    alc.jpg
    84.2 KB · Views: 321

Som Alte Antonsen sier det, i det han legger ut VGs hovedoppslag i skrivende stund: NEI MEN SÅ SPENNENDE DA!! :-D

Back