D DY ScanFlyer Dusty 9 Feb 2005 #2 Etter endel søking på www.sas.no fant jeg til slutt ut at dette dreier seg om flyvninger til Kristiansund - kanskje lettere for andre å finne årsaken nå.
Etter endel søking på www.sas.no fant jeg til slutt ut at dette dreier seg om flyvninger til Kristiansund - kanskje lettere for andre å finne årsaken nå.
E ENKB ScanFlyer Gold 9 Feb 2005 #4 På tide å annonsere etter folk muligens........:sarc Når det gjelder rutenr. og strekning så regner jeg med at de som har tilgang til info kun trenger rutenummeret.
På tide å annonsere etter folk muligens........:sarc Når det gjelder rutenr. og strekning så regner jeg med at de som har tilgang til info kun trenger rutenummeret.
sail4fun ScanFlyer Mile High Club 9 Feb 2005 #5 Originally posted by ENKB På tide å annonsere etter folk muligens........:sarc Når det gjelder rutenr. og strekning så regner jeg med at de som har tilgang til info kun trenger rutenummeret. Click to expand... Det er det allerede gjort (internt) ...
Originally posted by ENKB På tide å annonsere etter folk muligens........:sarc Når det gjelder rutenr. og strekning så regner jeg med at de som har tilgang til info kun trenger rutenummeret. Click to expand... Det er det allerede gjort (internt) ...