SK 925 2NOV BGO - IAD direkte?

Losse

ScanFlyer Blue
Ser på Avinors sider at SK925 skal gå direkte fra Bergen til Washington den 2 November.
Hoppet litt i stolen og tok derfor turen inn på sas.no for å se om det var mulig å booke denne...og det var det -nonstop med A333! Hva er dette for da?
Noen som har peil?
 
Buekorps? :p

Sikert en stor gruppe av noe slag ... det er noen ganger mer hensiktsmessig aa reroute en langrute framfor aa fly dem til naermeste hub. Spesielt hvis det dreier seg om et orkester f.eks.
 
har vert slik forespørsel fra buekorps for endel år siden husker eg.. men sas nektet pga vil ikke forsinke flyet med rund en time..

også husker eg en sas 767 til chicago fra bergen da eg va i tidlig tenårene.. va digg å se sas flyet flyr opp.. såg ut sm vingene bøyde mye at det va nesten til å brekke av..
 
Den kommer inn som SK1925 fra CPH kl 1130 LT og gå rut som SK6925 kl. 1305 :old

og har du ikke fri fra skolen den dagen så skal jeg skrive melding for deg:colgate:
 
Originally posted by Captain Caveades

Noen som har noe tid på denne? Ska opp å få den med meg om mulig. Tror jeg har fri fra skolen denne dagen.

Lokale tider som følger :

SK1925 []02NOV07[] [ ALT

333 33312

STD STA ETD ATD TOFF ETA TDWN ATA
02NOV CPH BGO 1000 1130

SK6925 []02NOV07[] [ ALT ADHOC CHANGE: TIM REASON: OPCO

333 33314

STD STA ETD ATD TOFF ETA TDWN ATA
02NOV BGO IAD 1305 1615
 
Som nevnt er det Bergen Filharmoniske orkester som skal på USA-turne. 130 stk.
Flyr som 925 fra CPH 1000 til BGO og som 6925 til IAD. Flyet returnerer som normalt til CPH og 926.

Blir vel noe lignende for returen. Den behøver ikke gå fra IAD.
 
Kommer tilbake 21nov som sk944

SK944 []21NOV07[] [ ALT

333 33314

STD STA ETD
20NOV ORD BGO 2205 1240
 
Jeg tror jeg tar en liten rundtur den dagen:
OSLCPH med A319 / CPHBGO med A330/ osl BGOOSL med 737-400

:cool:
 
Originally posted by Tertit54
Originally posted by Bizflyer
Vil det være mulig å booke CPH-BGO med denne?
BF:question:
Je den er åpen for booking CPH-BGO og der er det god plass :D

Pilotene, to stk., flyr SK925, kabinen SK1925 til BGO. Samme flyet. Pilotene går av i BGO og blir erstattet av 3 nye som har ankommet BGO passivt. Og så drar de til IAD som SK6925. Clear as mud!
 
Legger de denne ut fordi det i utgangspunktet bare er reservert 130 seter? Sånn at de kan fylle opp?
 
Originally posted by FlightDeck
Legger de denne ut fordi det i utgangspunktet bare er reservert 130 seter? Sånn at de kan fylle opp?

Ja, det er fremdeles en "standard" rute, ikke charter. Det skal være 134 ledige seter utover BFO, og de blir solgt som normalt Med rutenummer SK925.
 
Vad hände med alla de som var bokade på CPH-IAD direkt som SK925?
Blir de reroutade via BGO eller blir även andra reroutingar möjliga?
 
Siden det ikke er charter, ville det ikke vært billigere å chartre enn B737 for å fly til CPH, slik at de kan hoppe på der i stedet for å sende A333'n via BGO?
 
Back
Top