Sjøsjuke oppi der...
Eller dvs, dere kan gi meg et svar dere isteden.
Når jeg sitter på med fly så jubler ungene under take off (og enkelte andre ganger oppi der) at det kiler i magen. WHY? Hva skjer og hvorfor denne kilingen?
For min del kiler det mest i huet.
Jeg får en intens følelse av å skulle kaste opp og besvime.
Dette er grunnen til min hysteriske flyskrekk,(som jeg nå er iferd med å få kurert, og den er gått over i fascinasjon isteden
) Jeg har alltid vært betatt av fly, men akkurat denne biten er ille, for jeg har vært så redd for å bli dårlig oppi der rett og slett.
Denne "dinglingen" kommer også i heiser som går fort osv.
Jeg har en kompis som er flymekaniker, han sier det kommer av trykk og at det er en form for sjøsyke. Jahaja,ikke at jeg blei noe klokere av det.
HVa skjer egentlig sånn fysisk med flyet når jeg føler at det svever på bølger? Det er som på havet, det går opp og ned (og det gjør det oppi huet mitt og) :S
HVORFOR skjer dette? Hva er det teknisk flyet gjør som gir dette?
Og hva er det som skjer fysisk med meg?
Opplever alle dette likt?
Denne kompisen nevnte også noe om at pilotene innimellom svinger unna ubehagelige skyer osv, (det virker som det er også ved "svinging" eller noe jeg får dette).
Håper noen skjønner hva jeg mener, de aller fleste gjør det ikke.:S
Men jeg har sittet ved siden av EI annen EN gang som hadde det på samme måten.
(vi blei ganske enige etterhvert
) Jeg har vært med på ganske mange flights etterhvert nå, og det er bare jeg som er grønn i trynet føler jeg.
HVa kan jeg gjøre med det forresten?
Jeg er ikke spesielt plaga med ørene forresten, det kommer dotter, men de detter ut av seg selv igjen med en gang, så det er ingen fare.
Eller dvs, dere kan gi meg et svar dere isteden.

Når jeg sitter på med fly så jubler ungene under take off (og enkelte andre ganger oppi der) at det kiler i magen. WHY? Hva skjer og hvorfor denne kilingen?
For min del kiler det mest i huet.

Dette er grunnen til min hysteriske flyskrekk,(som jeg nå er iferd med å få kurert, og den er gått over i fascinasjon isteden

Denne "dinglingen" kommer også i heiser som går fort osv.
Jeg har en kompis som er flymekaniker, han sier det kommer av trykk og at det er en form for sjøsyke. Jahaja,ikke at jeg blei noe klokere av det.
HVa skjer egentlig sånn fysisk med flyet når jeg føler at det svever på bølger? Det er som på havet, det går opp og ned (og det gjør det oppi huet mitt og) :S
HVORFOR skjer dette? Hva er det teknisk flyet gjør som gir dette?
Og hva er det som skjer fysisk med meg?
Opplever alle dette likt?
Denne kompisen nevnte også noe om at pilotene innimellom svinger unna ubehagelige skyer osv, (det virker som det er også ved "svinging" eller noe jeg får dette).
Håper noen skjønner hva jeg mener, de aller fleste gjør det ikke.:S
Men jeg har sittet ved siden av EI annen EN gang som hadde det på samme måten.
(vi blei ganske enige etterhvert

HVa kan jeg gjøre med det forresten?
Jeg er ikke spesielt plaga med ørene forresten, det kommer dotter, men de detter ut av seg selv igjen med en gang, så det er ingen fare.