Ikke noe å si på betjeningen.
Som flittig "bruker" på slutten av ENFBs åpningstid, husker jeg stedet som passe slitent, men et virkelig trivelig sted å drikke pils./QUOTE]
Siden jeg er født og oppvokst i relativ nærhet har sjøflyhavna vært det vært en veldig viktig plass for venner og kollegaer å møtes. Sjøflyhavna var 1 million ganger bedre før når Fornebu var hovedflyplass, selv om det ikke var store utvalget av mat slik det er nå. I tillegg er terrassen åpnet igjen til glede for alle.
Det er gøy at Sjøflyhavna er åpen på nytt og jeg håper at de en gang får hengt opp flyfotoet i hjørnet og får opp en soft-is maskin der.
Jag tror nog att vi är ca 20 st som tyvärr inte helt är enigaMen ett trevligt ställe, DET är det.
Scandinavian Property (SPDE) har solgt eiendommene Widerøeveien 5 og Sjøflyhavna Kro på Fornebu til Inceptum 86 AS, et selskap eid av av Macama AS, Stein Erik Hagens Canica AS og Orkla Eiendom AS med 1/3-del hver.
blir det noen markering av noe slag førstkommende onsdag 7. oktober på FBU?
Hvor kommer Herbern inn i bildet? Akk, navn fra min første tid i Telenor...
Sjøflyhavna på Fornebu er månedens kulturminne i Bærum.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.