• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Sjelden fugl har landet på Rygge!

Herlov

ScanFlyer Gold
Sjelden fugl har landet på Rygge!

I det jeg kjørte forbi Rygge på E6 i stad holdt jeg nesten på å kjøre av veien da jeg var i ferd med å ta en bedre kikk på denne karen som hadde parkert på andre siden av rullebanen;

http://www.airliners.net/open.file/1202218/L/

:D :wow:

Re: Sjelden fugl har landet på Rygge!

Se der ja! Tar nok en tur imorgen sammen med LN-KGL.tenker vi møter JetBlue der også!

Typisk at den kommer ti Rygge, og ikke til Sola :RIP

Da jeg kjørte for bi flyplassen der i dag landet det en EMB-145LR Der... Lurer på hva den gjorde der!? Noen som vet???

Originally posted by valen

Da jeg kjørte for bi flyplassen der i dag landet det en EMB-145LR Der... Lurer på hva den gjorde der!? Noen som vet???

Hvis det er Rygge du mener?- så må det ha vært før 1230- eller etter 1930. I den tiden var jeg der - og så hverken at en slik landet eller tok av, og ikke var den synlig på plassen der heller, men det går jo sikkert an å finne ut av! Kan snoke litt i helga!

Originally posted by SE-DYD

Hvis det er Rygge du mener?- så må det ha vært før 1230- eller etter 1930. I den tiden var jeg der - og så hverken at en slik landet eller tok av, og ikke var den synlig på plassen der heller, men det går jo sikkert an å finne ut av! Kan snoke litt i helga!

Ja det var i halv elve tiden på morran!

Riktig observert! Det var flyet som kom med Teamet til den belgiske F-16 som hadde oppvisning! Flyet returnerte etter ca en halv time!

Back