Når jeg sjekker inn for tiden hos SAS (på nett) så får jeg velge fritt fra alle setene ombord i flyet. Dette gjelder innenriks. Hva er grunnen til det? Er det ikke slik at plassene forran i kabinen er forbeholdt business-reisende?
Når jeg sjekker inn for tiden hos SAS (på nett) så får jeg velge fritt fra alle setene ombord i flyet. Dette gjelder innenriks. Hva er grunnen til det? Er det ikke slik at plassene forran i kabinen er forbeholdt business-reisende?
En fordel fra mitt synspunkt Så går det an å få et sete på en av de fem første radene med sånn noenlunde beinplass også for oss andre enn gullguttene til SAS Også har man stollomme å legge avisa i som man ikke får på de to andre setene i 736 med bra beinplass (10A og F).
Tilgi at jeg ikke er helt oppdatert, men er det slik at EBG får blokkert midtsete nå?
Tar det som et nei Lurte litt på om de kanskje hadde begynt med dette (og personen på midtgangssete da hadde status) da jeg hadde ledig midtsete (og så et par andre også) framme i flyet på SVG-TRD her om dagen, selv etter at TRD-pax fra en forsinket kystrute SVG-BGO-TRD ble flyttet over til oss på nonstop-ruta.
Normalen nå er at midtsetene på rad 1-8 forsvinner før vindussetene på rad 15 og bakover. Har vært med på, flere ganger, at det er helt tomme tresetere bak i flyet, når det er stinn brakke foran.