Sjekk inn og velg sete

Robin882

ScanFlyer Gold
Når jeg sjekker inn for tiden hos SAS (på nett) så får jeg velge fritt fra alle setene ombord i flyet. Dette gjelder innenriks. Hva er grunnen til det? Er det ikke slik at plassene forran i kabinen er forbeholdt business-reisende?

Når jeg sjekker inn for tiden hos SAS (på nett) så får jeg velge fritt fra alle setene ombord i flyet. Dette gjelder innenriks. Hva er grunnen til det? Er det ikke slik at plassene forran i kabinen er forbeholdt business-reisende?

Med nytt datasystem forsvant den fordelen. :cry:

Nytt datasystem, Dag Viking? Har du flere opplysninger her? Dette må jo nødvendigvis være gode nyheter :)

Ok, trodde det hadde kommet noen nye løsninger i backend utover Amadeus. Det er jo stadige feil, men dette har kanskje mer med SAS' frontend å gjøre.

Gammelt nytt. SAS fikk nytt datasystem tidligere i år, som hadde den ulempen at den usynlige gardinen på innenlands forsvant

En fordel fra mitt synspunkt :) Så går det an å få et sete på en av de fem første radene med sånn noenlunde beinplass også for oss andre enn gullguttene til SAS ;) Også har man stollomme å legge avisa i som man ikke får på de to andre setene i 736 med bra beinplass (10A og F).

Tilgi at jeg ikke er helt oppdatert, men er det slik at EBG får blokkert midtsete nå?

:lol: :lol: :lol:

Svar nok? ;)

Tar det som et nei ;) Lurte litt på om de kanskje hadde begynt med dette (og personen på midtgangssete da hadde status) da jeg hadde ledig midtsete (og så et par andre også) framme i flyet på SVG-TRD her om dagen, selv etter at TRD-pax fra en forsinket kystrute SVG-BGO-TRD ble flyttet over til oss på nonstop-ruta.

Normalen nå er at midtsetene på rad 1-8 forsvinner før vindussetene på rad 15 og bakover. Har vært med på, flere ganger, at det er helt tomme tresetere bak i flyet, når det er stinn brakke foran.

Back