Siste freddassbilder

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Kaptein MOW med besetning takker for seg med foelgende bildeserie:

018.jpg

Sjefen selv i foeresetet paa N162AT. (Dag, hvis jeg tar en tur til HOU, faar jeg proeve aa fly i simulatoren din?)

001.jpg

Romnaala til venstre, Seahawks og Safeco Stadioner til hoeyre, Seattle sentrum i midten.

002.jpg

Ikke helt heldig med bildet, men her er LR nummer 1 paa finalen paa BFI.

003.jpg

Museum of Flight

004.jpg

Den ene av Shenzhen's to 739'er som skal flys til Kina loerdag.

005.jpg

Det er visst noen her som liker tog, saa paa en slik dag gleder vi alle! En baat kommer ogsaa!

006.jpg

Over til SEA: Fin Tristarlanding fra Yokota. Kaptein Brekhus ved spakene.

008.jpg

Delta har fortsatt ikke faatt malt om alle flyene sine.

007.jpg

NW 757-200

009.jpg

USAirways A321

010.jpg

Winglets....

011.jpg

Fra Amsterdam til Seattle er det SAAAAAAAAAA langt! :D

012.jpg

Saa var vi litt naermere...

013.jpg

Beviset paa at godt utseende ikke er alt!

014.jpg

Kitty Hawk er stadig innom med 733F ...

015.jpg

Fortsatt noen 'Shuttle by United' i drift ...

016.jpg

Mer winglets. Denne kom seg ut fra gate'n paa andre forsoek...

017.jpg

Vil savne denne krabaten!

019.jpg

Saa den lovede baaten. Disse gutta beskytter fergen mot farlige kajakker og seilbaater som kommer for naere ... hva er de redde for? Osama paa jetski??? :wow:

Trist trist trist.. Men sånn er no livet, takk for ditt bidrag fra KSEA :).. Men blir vel noen bilder ifra KATL og vel ;)

Flotte bilder! Noe vemodig over seg, men det er vel egentlig bare å se fremover, og glede seg til fine bilder fra ATL....:hi2

Har forstått det dit hen at du skal kjøre tvers over kontinentet, så det ramler kanskje inn noen bilder fra turen??:)

Vemodig!!! Men vi mister da ikke kontakten med MOW selv om vi ikke lenger blir oppdatert fra SEA med like mange bilder...byen og generelle nyheter klarer vel storebror å fikse...

Takk for siste SEA bildeserie Andreas, har vært like populært hver gang. Gir meg alltid lyst å reise over igjen.

Ønsker deg god tur til ATL og håper på nye bildeserier fra KATL :devot: :spin:

Saa hvis du skal kjoere hele veien, maa du jo nesten legge turen innom MSP da ;) Lykke til i Atlanta, hva skal du gjoere der nede?

Lykke til videre i Atlanta, MOW.

Jeg skal forøvrig tilbake til ATL rundt mars og 3 uker's besøk hos slektninger. :cheers:

Back