• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Siste flight fra Stavanger med DY

• Thread starter Thread starter DY
  • Start date Start date

DY

ScanFlyer Dusty
Tror det er eneste gangen at Norwegian har siste flyvningen på kvelden fra en by i Norge....torsdager flyr Norwegian med DY517 fra Stavanger til Oslo og som lander kl 2220, 10 min senere enn siste SASBraathens-fly fra Stavanger. Dette er vel eneste gangen at Norwegian har siste kveldsflyvningen på en av innenlandsrutene.
Var ikke klar over at Norwegian var "oppe" så sent:)

Replying to Topic 'Siste flight fra Stavanger med DY'

He He... Husker at for flere år siden var siste avgang fra Stavanger en del av melkeruten til S.A.F.E...med stopp i KRS. Har tatt den avgangen noen ganger...litt annerledes stemning på flyplassen sent på døgnet!

Synes det er behagelig å ta fly om kvelden - uten stress og jag og fulle flyplasser/fly.

Enig til en viss grad. Skal jeg ut på langreise og det er seating foran gardinen er jeg mest klar for opplevelsen, mat og drikke. Har akkurat byttet ut nattflight til Dubai med dagflight et døgn tidligere... Gleder meg ennå mer!

Har aldri hatt gleden av å sitte foran noen gardin dessverre. BEST/BACK teller vel ikke:)

Var med på å lage en reklamefilm for Braathens for noen år siden. Da de kuttet Best/Back lagde vi en film til internt bruk hvor et par stjeler med seg gardinene og henger dem opp hjemme - med en stemme som sier: Steikje fine gardine...;)

Så fikk man sikkert med to små kapper også...fra de to gardinene over seteradene :)

Originally posted by EB

Enig til en viss grad. Skal jeg ut på langreise og det er seating foran gardinen er jeg mest klar for opplevelsen, mat og drikke. Har akkurat byttet ut nattflight til Dubai med dagflight et døgn tidligere... Gleder meg ennå mer!

Jeg fløy business med KLM på en nattflyging fra JFK til AMS - med avgang rundt 23.00 fra JFK. Jeg følte meg nesten litt snytt, fordi jeg sov altfor lenge....:) Da ville det nok vært bedre med en dag-/ettermiddagsflygning

jy

Ja sove kan vi gjøre på landjorda! Men hjem fra Dubai går flyet 02:40...da er jeg faktisk glad for de flate sengene til BA...

Back