L laurenz ScanFlyer Gold 21 Mar 2008 #21 Wishmaster said: - Sky Airlines? Aldri hørt om. Sikkert bare noe ad-hocs. Click to expand... Å nei du, hver lørdag hele sommeren.
Wishmaster said: - Sky Airlines? Aldri hørt om. Sikkert bare noe ad-hocs. Click to expand... Å nei du, hver lørdag hele sommeren.
L laurenz ScanFlyer Gold 21 Mar 2008 #23 jojo og noen turen nå på våren..... uh... vinteren. På jobb nå eller? Sitter og skjeder meg i avgangshallen!
jojo og noen turen nå på våren..... uh... vinteren. På jobb nå eller? Sitter og skjeder meg i avgangshallen!
E ENGM RAMP ScanFlyer Rusty 21 Mar 2008 #24 På jobb nå eller? Sitter og skjeder meg i avgangshallen! Click to expand... Nei sorry, er hjemme med omgangssyken Men begynner komme tilbake til livet igjen nå gitt
På jobb nå eller? Sitter og skjeder meg i avgangshallen! Click to expand... Nei sorry, er hjemme med omgangssyken Men begynner komme tilbake til livet igjen nå gitt
L LN-Q ScanFlyer Blue 21 Mar 2008 #25 ENGM RAMP said: Nei sorry, er hjemme med omgangssyken Men begynner komme tilbake til livet igjen nå gitt Click to expand... Må komme deg på jobb igjen.... Blir jo dårligere opplæring uten deg der!:nor:nor
ENGM RAMP said: Nei sorry, er hjemme med omgangssyken Men begynner komme tilbake til livet igjen nå gitt Click to expand... Må komme deg på jobb igjen.... Blir jo dårligere opplæring uten deg der!:nor:nor
Shadow OSL Slave 21 Mar 2008 #26 Du kjeder deg ja laurenz ... er vel ikke akkurat mye å gjøre der oppe i kveld. Hadde kun 2 avganger i morges jeg SU og FR
Du kjeder deg ja laurenz ... er vel ikke akkurat mye å gjøre der oppe i kveld. Hadde kun 2 avganger i morges jeg SU og FR
T Thomas ScanFlyer Rusty 21 Mar 2008 #27 laurenz said: jojo og noen turen nå på våren..... uh... vinteren. På jobb nå eller? Sitter og skjeder meg i avgangshallen! Click to expand... Og du snakker om at jeg ikke gjør noe - get a life
laurenz said: jojo og noen turen nå på våren..... uh... vinteren. På jobb nå eller? Sitter og skjeder meg i avgangshallen! Click to expand... Og du snakker om at jeg ikke gjør noe - get a life