I dag er det siste dagen hvor Servisair har handlingen på KL og AF.
I morgen tidlig er det over til WF handeling.
I de to siste årene har KL og AF vært en stor del av min hverdag, og det er trist at de nå forsvinner. Har ikke vært en arbeidsdag uten at jeg har vært involvert i disse selkskapene. Og det var ingen lett avgjøresle når jeg bestemte meg for å bli igjen i SA.
Det var litt vemodig på Tirsdag når jeg hadde min siste KLM gate.
Håper og tror at WF er forberedt og klare for utfordringen. Og at de ivaretar begge selskapene og de reisene på aller beste måte.
AF kan være en smule sære og blir nok en "bonus" og en liten overraskelse for noen ansatte. Men når man har blitt kjent med arbeidsformen, så er det ganske så greit. For å komme med et par sitater:
"The captain on AirFrance ranks between the Pope and God"
"And if God would change job, he would be a captain in AirFrance"
Lykke til videre og takk for samarbeidet.
S
I morgen tidlig er det over til WF handeling.
I de to siste årene har KL og AF vært en stor del av min hverdag, og det er trist at de nå forsvinner. Har ikke vært en arbeidsdag uten at jeg har vært involvert i disse selkskapene. Og det var ingen lett avgjøresle når jeg bestemte meg for å bli igjen i SA.
Det var litt vemodig på Tirsdag når jeg hadde min siste KLM gate.
Håper og tror at WF er forberedt og klare for utfordringen. Og at de ivaretar begge selskapene og de reisene på aller beste måte.
AF kan være en smule sære og blir nok en "bonus" og en liten overraskelse for noen ansatte. Men når man har blitt kjent med arbeidsformen, så er det ganske så greit. For å komme med et par sitater:
"The captain on AirFrance ranks between the Pope and God"
"And if God would change job, he would be a captain in AirFrance"
Lykke til videre og takk for samarbeidet.
S