• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Sinnsykt urettferdig

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Sitter og planlegger en tur til KRS ifm en spillejobb den 13. feb. neste år. Jobber til kl. 15:00 og målet er å komme meg fortest mulig ned til Vennesla. I utgangspunktet er 16:15 avgangen med SAS fristende. Lenge siden jeg har flydd Fokker 50 så det hadde vært kjekt å gjøre det igjen. Den koster 1385.-. Hvis jeg venter to timer og tar 18:15 avgangen må jeg bare betale 558.-.

Synes det er utrolig surt. Hvorfor er det egentlig slik?

Det har vel med tilbud og etterspørsel å gjøre.
Det er mange som vil være med 16:15 avgangen, - og de må betale for det.

Det viser jo ganske enkelt at det er flere enn deg som vil med klokken 1615. :)

Urettferdig? Nei.

Jeg har lyst på en 1985 Lamborghini Countach, men den koster over 1 mill!

Sinnsykt urettferdig! :)

Sånn er livet - flyavganger mellom kl. 16.00 og 17.00 er som regel mer populære enn de etter kl. 18.00. Prisen reflekterer hva folk er villige til å betale.

Nå synes jeg ikke 1385,- var så veldig dyrt heller - løp og kjøp før det blir enda dyrere!

Hvis det er til Stavanger du snakker om, kommer du nesten fortere frem med toget, og da til kr 199,-.

Det er kun 2 daglige avganger til Stavanger fra KRS. Etterspørselen er lav pga at det kun tar 3 timer å kjøre den distansen.

BF:cool2

Denne du tenker på?
Nydelig kjøremaskin..... *sikle*

Aj aj aj.. Lamborghini Countach Quatrovalvole 5000
til salgs i Norge ja, 1.15 mill. for en 85-modell - lurer på
hva forsikringen blir på en slik dyr bil med 500 hk.. :drunk:

Denne hadde jeg på gutterommet i sin tid ja, var jo liksom
drømmebilen for 3/4 av vennegjengen..

Back