A346 ScanFlyer Silver 3 Aug 2010 #21 LN-AØR said: Flott rapport! Hehe. Opplevde det samme i New Zealand. Click to expand... Godt vi er flere! Har ikke tall på hvor mange rundkjøringer jeg har kjørt ut av med vindusviskerne på full guffe....
LN-AØR said: Flott rapport! Hehe. Opplevde det samme i New Zealand. Click to expand... Godt vi er flere! Har ikke tall på hvor mange rundkjøringer jeg har kjørt ut av med vindusviskerne på full guffe....
LNv22 ScanFlyer Gold 3 Aug 2010 #22 Takk for flott rapport! Godt skrevet og underholdende lesing. Check på Bangkok og Hong Kong, men må komme meg en tur til Singapore! Grattis med BD*G! Langt igjen til EBG?
Takk for flott rapport! Godt skrevet og underholdende lesing. Check på Bangkok og Hong Kong, men må komme meg en tur til Singapore! Grattis med BD*G! Langt igjen til EBG?
Someone Moderator Medlem 3 Aug 2010 #23 LNv22 said: Langt igjen til EBG? Click to expand... 17.000 poeng, og av det tar Star Mega DO seg av over 10.000
LNv22 said: Langt igjen til EBG? Click to expand... 17.000 poeng, og av det tar Star Mega DO seg av over 10.000
HS-TLD ScanFlyer Silver 4 Aug 2010 #24 Takk for flott rapport, og i mine øyne spennende reisemål. Har alle destinasjoner på "reiseplanen". (forhåpentligvis om ikke alt for lenge!)
Takk for flott rapport, og i mine øyne spennende reisemål. Har alle destinasjoner på "reiseplanen". (forhåpentligvis om ikke alt for lenge!)
Someone Moderator Medlem 16 Sep 2010 #25 Someone said: .....også klarte jeg kjøre feil gjennom en bomstasjon så jeg mest sannsynlig ble tatt bildet av, også får man se om det dukker opp noen bot, he he Click to expand... Å jada....der kom brevet fra Hertz Australia om at de har trukket AUD 33 (ca 190kr) fra kreditkortet mitt som vil bli donert Australske veimyndigheter
Someone said: .....også klarte jeg kjøre feil gjennom en bomstasjon så jeg mest sannsynlig ble tatt bildet av, også får man se om det dukker opp noen bot, he he Click to expand... Å jada....der kom brevet fra Hertz Australia om at de har trukket AUD 33 (ca 190kr) fra kreditkortet mitt som vil bli donert Australske veimyndigheter
SQ321 ScanFlyer Gold 17 Sep 2010 #26 Someone said: Å jada....der kom brevet fra Hertz Australia om at de har trukket AUD 33 (ca 190kr) fra kreditkortet mitt som vil bli donert Australske veimyndigheter Click to expand... Outch, den tenker jeg svir....:colgate:
Someone said: Å jada....der kom brevet fra Hertz Australia om at de har trukket AUD 33 (ca 190kr) fra kreditkortet mitt som vil bli donert Australske veimyndigheter Click to expand... Outch, den tenker jeg svir....:colgate:
Someone Moderator Medlem 17 Sep 2010 #27 SQ321 said: Outch, den tenker jeg svir....:colgate: Click to expand... He he oh yes. Og siden det var Eurobonus Mastercardet som ble belasted fikk jeg også bonuspoeng for boten :colgate:
SQ321 said: Outch, den tenker jeg svir....:colgate: Click to expand... He he oh yes. Og siden det var Eurobonus Mastercardet som ble belasted fikk jeg også bonuspoeng for boten :colgate: