Singapore Airlines starter Stockholm - Singapore 30MAI17

Bizflyer

FinalCall.travel/no
Medlem
Singapore Airlines har nettopp kunngjort at de åpner ny rute til Stockholm fra 30 mai 2017!

Da får vi bare vente på at det blir marked for en rute fra Oslo også!

Mer info på FC.

Last edited:
Re: Singapore Airlines åpner ny rute fra Stockholm

Meget interessant og spennende fra SQ. Men markedet er tydeligvis ikke for stort for SIN-ARN-SIN direkte.

Allerede bookbar på WF.no. Men til sinnsyke priser.

Tillykke til ARN!! :)

Perfekt med endnu en rute til Skandinavien.

Giver god mening med forlængelse af ruten fra DME. Flyet står alligevel på bakken 8-9 timer, så der kan nemt laves en hurtig sviptur frem og tilbake til ARN i det tidsrum.

Må jo ærlig innrømme at jeg mye heller reiser fra OSL via CPH/FRA/PAR til SIN enn å fly via STO/MOW til SIN.
Synd at det ikke er marked for en direkterute, men det kanskje kommer.

"Flygtiden från Stockholm till Singapore kommer att bli 45 minuter kortare än direktflyget från Köpenhamn, trots mellanlandningen i Moskva. Inget transitvisum behövs och man behåller samma säte på flyget, säger Kjell-Åke Westin, flygplatsdirektör på Stockholm Arlanda Airport."

www.expressen.se/allt-om-resor/flyg-1/singapore-airlines-kommer-till-arlanda/

Last edited:

Bjørn kommer vel fra OSL til Singa snart trolig? men grattis til ARN selvom jeg ikke er glad i via - ruter

Det eneste som taler for denne ruten er A359 vs. B777 på CPH, ceteris paribus. Fløy A359 fra AMS og B777 tilbake til CPH for < 1 måned siden, og sistnevnte var ganske ræva i forhold gitt... :D

Kul och oväntat :)

Singapore är min favorit i den delen av Asien, så jag hoppas såklart få prova direktlinjen från ARN någon gång.

Jeg har forstått det slik at SK har et joint venture på denne, men vil det også gjelde lokaltrafikk til DME?

Back