I første omgang sagde SAS nej tak til at dele samarbejdet på den mærkelige nye rute fra Singapore til Stockholm via Moskva, hvor konkurrenterne flyver direkte, men nu lyder andre toner.
Senest har Singapore Airlines åbnet den mest mærkværdige rute fra Singapore over Moskva til Stockholm. Det svarer til at køre et tog fra København til Hannover og videre over Ribe til Esbjerg. I stedet for at køre direkte over Storebæltsbroen.
Singapore Airlines operated by SAS
Stockholm Arlanda – Gothenburg
Stockholm Arlanda – Helsinki
Stockholm Arlanda – Kalmar
Stockholm Arlanda – Kiruna
Stockholm Arlanda – Lulea
Stockholm Arlanda – Oslo
Stockholm Arlanda – Ostersund
Stockholm Arlanda – Ronneby
Stockholm Arlanda – Skelleftea
Stockholm Arlanda – Sundsvall
Stockholm Arlanda – Tallinn
Stockholm Arlanda – Tampere
Stockholm Arlanda – Umea
Stockholm Arlanda – Vaasa
Stockholm Arlanda – Vilnius
Stockholm Arlanda – Visby
Du må ut, gjennom pass- og sikkerhetskontroll og tilbake igjen.Må man gå av på DME på vei fra SIN eller blir man ombord?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Stoppet i Moskva, og måten stoppet er implementert på gjør ruten ubrukelig for min del.
Reiser mye heller via CPH hvis jeg skal fly med SQ.
Kan du utdype hva som er problemet i Moskva?
Ah. Så det sirkuset er standard hver gang? Da kan da umulig den routingen være noe sjakktrekk for SQ? Men såvidt jeg husker hadde de en mellomlanding på DME for New York - ruten, var det samme styret på den også eller er dette noe nytt?
SU280 SVO1940 – 1055+1SIN 359 x46
SU281 SIN1230 – 1830SVO 359 x57
SINGAPORE Airlines (SIA) will permanently suspend services to Canberra, Dusseldorf, Stockholm and Wellington under a review of its network amid the coronavirus crisis.