Sikkerhetsvideo på DYs -800

ving

ScanFlyer Blue
Sikkerhetsvideo på DYs -800

Hei.
Noen som har sett den nye sikkerhetsvideoen på -800'ene da? Ble tatt i bruk på alle flighter (med -800 ;)) f.o.m. 05.juni.

Re: Sikkerhetsvideo på DYs -800

Fløy en 800 onsdag(NOM), men tror ikke den har skjermer. Dog stod det om sikkerhetsvideoen i inflightmagazinet, og at de ønsket feedback på denne.

Hei.
Noen som har sett den nye sikkerhetsvideoen på -800'ene da? Ble tatt i bruk på alle flighter (med -800 ;)) f.o.m. 05.juni.

Helt fin video, synes jeg i alle fall.......... hvilke maskiner den er på vet jeg ikke

Så den på vei ned til OSL på Onsdagen. Den var laaaaang.
Og de skjermene, slutta man ikke med den størrelsen ca 1970?

Jeg syns den er helt fantastisk og er akkurat passe lang :)

Last edited:

hvem tar ansvar for å filme den og legge den på YouTube?

Fløy en 800 onsdag(NOM), men tror ikke den har skjermer. Dog stod det om sikkerhetsvideoen i inflightmagazinet, og at de ønsket feedback på denne.

LN-NOM er vel den eneste -800 som ikke har utstyr til det.

-NOC og -NON har det vel heller ikke, hva med -NOO, -NOP og -NOQ, ex NB og Futura (?), har de det?

Jeg var ombord NOP'en for omkring en måned siden - og noterte meg bare at den var svært sliten. Ingen skjermer det jeg så fra rad 1.

Last edited:

-NOC og -NON har det vel heller ikke, hva med -NOO, -NOP og -NOQ, ex NB og Futura (?), har de det?

NOC har skjermer i taket, har selv fløyet den som Air Europa EC-ICD t/r TFS i 2003 og da så vi film på turen....

Har sjekket det opp og det er kun LN-NOM som ikke har IFE.

Det kommer nok flere sjanser JoeW er mange B738 som flyr i NAX farger nå, å flere kommer det og!

Back