På Flesland på fredag måtte vi ta ut all elektronikk, også ladere og kamera, de spurte spesifikt etter kamera.
Screen it baby one more time, null problem å dra ut kabelsalat, kameraer, objektiver, padder mækker og klokke om de ber meg om det. Det er for vår sikerhet de gjør det, ikke for å være vrange.
Screen it baby one more time, null problem å dra ut kabelsalat, kameraer, objektiver, padder mækker og klokke om de ber meg om det. Det er for vår sikerhet de gjør det, ikke for å være vrange.
.
Litt positivt nå folkens, ingen har blitt tatt mer ut i 10% etterkontroll enn meg......det er jeg pinadø sikker på.
Litt OT: Mens TRD er mest bekymret for ladere, klarte jeg forrige uke å reise OSL-BKK-HAN-PXU-HAN med en ganske så stor Leatherman i håndbagasjen uten å få noe pes som helst. Ble ganske paff selv da jeg fant kniven...:8:
Fløy OSL-SVG-OSL på fredag. Ikke noe spørsmål om lader på OSL. Men på SVG måtte den ut av kofferten... Spurte hva som var grunnen til at jeg måtte ta ut laderen. Svar: "Vett ikkje!" Bidrar ikke akkurat positivt til de reisendes respekt og forståelse for flyplass security.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.