Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Originally posted by LN-MOW
.. og da har den faatt foelgende hybrid-livery:
http://www.skyliner-aviation.de/viewphoto.main?LC=nav2&picid=3833
Og EB, ja, TZ er ATA's IATA-kode.
Originally posted by JetBlue
Originally posted by LN-MOW
.. og da har den faatt foelgende hybrid-livery:
http://www.skyliner-aviation.de/viewphoto.main?LC=nav2&picid=3833
Og EB, ja, TZ er ATA's IATA-kode.
Men dette er vel ikke en ex. NW-maskin. De hadde jo PW-motorene med "bulben" fremme på halemotoren. Denne har rett cowling, om jeg ser riktig.
Originally posted by JetBlue
Originally posted by LN-MOW
.. og da har den faatt foelgende hybrid-livery:
http://www.skyliner-aviation.de/viewphoto.main?LC=nav2&picid=3833
Og EB, ja, TZ er ATA's IATA-kode.
Men dette er vel ikke en ex. NW-maskin. De hadde jo PW-motorene med "bulben" fremme på halemotoren. Denne har rett cowling, om jeg ser riktig.
A charter airplane flying service members into Baltimore blew its front tire while landing Wednesday, sending five crew members to the hospital for evaluation.
Beklager stoerrelsen, men kunne ikke dy meg ...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.