Setevalg på Lufthansa innen Europa

TOS_EBG

ScanFlyer Silver
Setevalg på Lufthansa innen Europa

Hei!

Får ikke valgt seter på LH legs for min reise til Roma neste uke med LH via FRA begge veier, verken på lufthansa.com eller på sas.no med amadeus ref., seatmap unavailable. Dette har aldri vært noe problem før etter hva jeg kan huske, og Via Travel sier de heller ikke har aksess til LH seating innen Europa.

S*G og reiser i Y.

Er det en ny policy som er innført fra LH?

Re: Setevalg på Lufthansa innen Europa

Jeg kunne ikke forhåndsvelge med EBG og LH i economy til MUC sist uke, så antar du må vente til innsjekk åpner og ta det via nett da

Jeg tror du kun kan forhåndsvelge sete på IC-flighter. Jeg har ikke klart å velge seter på intra-EU flighter det siste året.

Det skal gå an å velge seter på første leg ved internett-innsjekk. Ellers er min erfaring at Lufthansa finner gode seter til EBG, dvs bulkhead/nødutgang ledig midtsete hvis det ikke er fullt.

Når jeg kikker i arkivet er faktisk min siste intra-europe i Y med LH tilbake i nov-09. Da fikk jeg seter ved booking på alle legs, også da til FCO.

Dårlig gjort av LH å fjerne denne muligheten.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Er nok dessverre slik som blir nevnt her ikke mulig. Men som også nevnt får du som *G ofte et godt sete.

Heisann forumister,

spørsmål: kan man reservere seter hos lufthansa 22 timer før avgang ala sas? Jeg finner ingen info om dette på lufthansa.com.

Anyone?

Tror du kan gjøre det fra 23 t før faktisk.
faktisk tidligere på mobile.lufthansa.com

Har oplevet at hvis du rejse på billetter booket i B og Y kan du også på indeneuropæiske rejse forhåndsreservere sæder som sølv MM-medlem

Back