Setereservasjoner ved F bonusbilletter gjennom US (splittet)

Når jeg booker så er det minst et halvår i forveien.

Skal prøve å få lurt poeng inn på Dividend Miles kontoen slik at jeg kan finne på større sprell neste gang de har tilbud. :cool:

Ikke vanskelig, men krever litt innsats. Fikk selv nylig ordnet seter til dama og meg på vår tur med OZ i F hjem fra ICN. Ikke ledig på den ene 2 seter, så fikk heller sitte etterhverandre på 2 og 3K.

På SAS gidder jeg ikke engang prøve, dog er det mindre kritisk da det både er en kort tur og det ikke spiller så stor rolle om man havner på rad 1, 2 eller kanskje 3

Someone, det er helt topp med 2K og 3K. Da jeg reiste satt ingen på toseteren, på "utstilling" kaller jeg det ..:D . Vi begge hadde de setene.

La fruen sitte foran så hun ikke ser hva du foretar deg... :wow:

Et annet par satt på venstresiden ... 1A og 2A

Men kjekt med vindusseter på slike turer, selv om bare en takeoff og landing..

Juni neste år har vi også 2K og 3K på samme ruta ( fra HKG og videre ).

Etterhvert må vi vel døpe OZ 744 F til "Flyprat Suite". Du verden hvor mange har brukt den... Og herlig er alt der...

Der kom det endelig i boks hos Asiana.

"Noen" har gjort "noe" slik at det ble mulig å også velge flighten den siste flighten for valg av sete uten feilmelding. Etter at man har fått velge sete må man bruke MSIE for at sesjonen ikke bare skal henge. Skal sitte forran flygerne. :-)

Å få setereservasjonen til hos SAS blir bare underholdning. Takk for all hjelp!

Godt å se at det ordnet seg :)

Har selv to legs med OZ gjort gjennom DM, HKG-ICN i C og ICN-FRA i F. Når jeg logger inn på Asiana sin hjemmeside kommer _begge_ flightene opp som 747 og jeg kan velge sete i både F og C kabinen på HKG-ICN. Men, denne flighten er egentlig oppført med A333 og jeg har kun C billett. Noen som har opplevd lignende og vet hva dette kan bety?

HKG-ICN flys ofte med 747. F-seksjonen vil være tilgjengelig for C-passasjerer med C-service da det ikke selges First class på denne ruten tror jeg.

Jeg var heldig nok å få booket en slik flight et par år siden, men den ble nedgradert til 333... :(

Har selv to legs med OZ gjort gjennom DM, HKG-ICN i C og ICN-FRA i F. Når jeg logger inn på Asiana sin hjemmeside kommer _begge_ flightene opp som 747 og jeg kan velge sete i både F og C kabinen på HKG-ICN. Men, denne flighten er egentlig oppført med A333 og jeg har kun C billett. Noen som har opplevd lignende og vet hva dette kan bety?

HKG-ICN flys ofte med 747. F-seksjonen vil være tilgjengelig for C-passasjerer med C-service da det ikke selges First class på denne ruten tror jeg.

Jeg var heldig nok å få booket en slik flight et par år siden, men den ble nedgradert til 333... :(

Ståle fløy den for noen dager siden, og det er rett som det sies, at C pax kan velge F sete på den ruta. Så det er nok svaret ja!

Ståle fløy den for noen dager siden, og det er rett som det sies, at C pax kan velge F sete på den ruta. Så det er nok svaret ja!

Det som er pussig er at flighten ligger inne som 333 hos US og når jeg søker den opp på Matrix, men kommer opp som 747 kun ved setereservasjon hos OZ.

Jaja, siden jeg uansett skal sitte i nasen på veien hjem får det bli en tur opp på loftet på denne flighten.

Hmm.. Nå har jeg surfet rundt på Asiana sin hjemmeside en god halvtime å ikke funnet noe sted å finne min booking. Jeg som er blind eller er den borte/gjemt?

Hva med å ringe OZ ? Har ringt Londonkontoret mange ganger etter kontortid og har vært viderekoblet til ei ( må være søt ) koreansk dame og alt ble ordnet .

Mine erfaringer som DM reisende:
Lufthansa - ordnes på nett
Swiss - send epost (ser at det skal være mulig for å reservere seter på nett der nå, LX har jo uansett ikke F awards tilgjengelig)
Thai - send epost til Norgeskontoret, de fikser fort når det er kontortid.
Eva Air - ordnes på nett
United - ordnes på nett
Singapore Airlines - ordnes på nett

Re: USAirways bonusprogram (del 3)

1300 høres ikke så galt ut med den routingen. Endte selv på 872 for TOS-OSL-FRA-ICN-SIN-BKK-MXP-FRA-OSL-TOS. LHR drar vel litt opp?

Og SAS seter ordner du jo på sas.no med Amadeusref som gjelder for SAS (og evt Lufthansa).

Hvor finner du setereservasjonen? På mine sider gikk jeg på "Finn dine bestillinger". Men kan ikke endre på reisen der.

Back