Vil helst ikke havne på midtsete hos SAS så jeg skal prøve meg igjen der.
Der kom det endelig i boks hos Asiana.
"Noen" har gjort "noe" slik at det ble mulig å også velge flighten den siste flighten for valg av sete uten feilmelding. Etter at man har fått velge sete må man bruke MSIE for at sesjonen ikke bare skal henge. Skal sitte forran flygerne.
Å få setereservasjonen til hos SAS blir bare underholdning. Takk for all hjelp!
Har selv to legs med OZ gjort gjennom DM, HKG-ICN i C og ICN-FRA i F. Når jeg logger inn på Asiana sin hjemmeside kommer _begge_ flightene opp som 747 og jeg kan velge sete i både F og C kabinen på HKG-ICN. Men, denne flighten er egentlig oppført med A333 og jeg har kun C billett. Noen som har opplevd lignende og vet hva dette kan bety?
HKG-ICN flys ofte med 747. F-seksjonen vil være tilgjengelig for C-passasjerer med C-service da det ikke selges First class på denne ruten tror jeg.
Jeg var heldig nok å få booket en slik flight et par år siden, men den ble nedgradert til 333...![]()
HKG-ICN flys ofte med 747. F-seksjonen vil være tilgjengelig for C-passasjerer med C-service da det ikke selges First class på denne ruten tror jeg.
Jeg var heldig nok å få booket en slik flight et par år siden, men den ble nedgradert til 333...![]()
Ståle fløy den for noen dager siden, og det er rett som det sies, at C pax kan velge F sete på den ruta. Så det er nok svaret ja!
Hmm.. Nå har jeg surfet rundt på Asiana sin hjemmeside en god halvtime å ikke funnet noe sted å finne min booking. Jeg som er blind eller er den borte/gjemt?
1300 høres ikke så galt ut med den routingen. Endte selv på 872 for TOS-OSL-FRA-ICN-SIN-BKK-MXP-FRA-OSL-TOS. LHR drar vel litt opp?
Og SAS seter ordner du jo på sas.no med Amadeusref som gjelder for SAS (og evt Lufthansa).
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.