Hvordan reserverer jeg seter hos SAS?
Skulle gjerne fikset dette på en CPH-PEK-CPH tur, men finner ikke ut hvordan. Vet det står på sidene deres at dette er tilgjengelig, men gjelder også dette kun fra 22t før avgang?
Uten å være for skråsikker her, så tror jeg reservasjonen er gjort igjennom Worldspan, slik at den kommer ikke opp på check my trip, men den ligger i f.eks mytripandmore.com... Får den iallefall ikke opp i checkmytrip...
Someone: Nei jeg har tydeligvis ikke gjort det... Det var ikke jeg som booket.
Uten å være for skråsikker her, så tror jeg reservasjonen er gjort igjennom Worldspan, slik at den kommer ikke opp på check my trip, men den ligger i f.eks mytripandmore.com... Får den iallefall ikke opp i checkmytrip...
Ganske typisk når man booker på nøytrale sites .. nøkkelen er å få tak i selskapets egen bookingreferanse i de tilfellene selskapet har bra selvbetjeningsløsning ... dette er jo litt opp og ned ..
Man skal også være klar over at selv om den nøytrale siten (Expedia, Orbitz etc) bekrefter sete, er det ofte kun sendt request ut i det store ingenting. Dermed får du ikke det setet du tror du har ... Har vært ute for dette hos KL/AF og LH ...
Ja, er jo sånt som forsvinner hos tredjepart-bookingleverandører. Får kontakte SAS imorgen og få det fikset
Enklere om alle bare hadde brukt ett reservasjonssystem.
nå igår har eg bestilt sas billett hos sas.no til london til juli måned.. og der fikk eg ingen forespørsel om setereservasjon.... eg kunne heller ikke finne veien dit for å kunne velge sete... hmmm ???