• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Setereservasjon på KLM ?

VirreVapp

ScanFlyer Silver
Setereservasjon på KLM ?

Vi skal ut å reise i morgen tidlig med KLM, tenkte å reservere sete der nå, slik man kan på SAS 22 timer før avgang. Men det virker som om man må Sjekke inn først ? Og jeg har ikke alle "data" på de andre jeg reiser med...??.. Har FB Gold men det ser ikke ut til å hjelpe.. Noen som har tips her??

Re: Setereservasjon på KLM ?

Det skal være mulig å reservere sete hos KLM så snart du har bookingnummer.
Men du må "logge inn" med etternavn og bookingnummer.

Jeg får sett reservasjonen min, både ved å benytte FB nummeret eller reservasjonssnummer og etternavn, men jeg finner ingen måte å kun velge sete på...

dersom det er shorthaul - kan du velge seter ved innsjekking 30 timer før avgang. dersom det er longhaul kan du velge seter 3 måneder før avreise online.

ja, ser det. Man MÅ sjekke inn først, altså ha pass nr og alt på de man reiser med.. Ikke slik som på SAS at man ev bare kan velge seter og så sjekke inn etterpå... Så vi må vel vente til flyplassen da.. Litt tungvint..

Back