Vil si at KL har et meget høyt gjennomsnitt her etter mange longhaul årene forut 2009. Etter å ha vært , dette innrømmer jeg, en stor tilhenger av FB tidligere, har jeg droppet dem helt. Bånn i bøtta nå...
Sitter med 100k poeng jeg aner ikke hva jeg skal bruke til, såvi spretter over til Paris neste mnd for å holde liv i dem..
Bonuspoengopptjening for betalt business (som vi her snakker om) hos KLM er faktisk ganske så bra og mye bedre ennone pass som nå har blitt mileage plus. Jeg setter aldri mine betalte biz billetter på amerikanske programmer
Kanskje du kan hjelpe meg her. Så vidt jeg forstår får man 125% bonusmiles på internasjonale flyvninger med KLM i redusert business class (http://www.klm.com/travel/no_en/plan_and_book/ticket_information/ticket_conditions/index.htm).
På Delta ser det ut som man får 150% (http://www.delta.com/skymiles/ways_to_get_miles/earning_miles_delta/index.jsp)
Før kunne man jo bestille via Delta i $ slik at du sparte grunnet kursen, men nå betaler du i NOK her også. Vil jeg få 25% mer miles hvis jeg bestiller gjennom Delta? Skal bestille reise til sommeren, og finner samme tur på Delta.com til samme pris i NOk...
Hvor du bestiller turen er irrelevant. Det som teller er operating carrier og hvilket bonusprogram du registrerer poengene på
Kanskje du kan hjelpe meg her. Så vidt jeg forstår får man 125% bonusmiles på internasjonale flyvninger med KLM i redusert business class (http://www.klm.com/travel/no_en/plan_and_book/ticket_information/ticket_conditions/index.htm).
På Delta ser det ut som man får 150% (http://www.delta.com/skymiles/ways_to_get_miles/earning_miles_delta/index.jsp)
Før kunne man jo bestille via Delta i $ slik at du sparte grunnet kursen, men nå betaler du i NOK her også. Vil jeg få 25% mer miles hvis jeg bestiller gjennom Delta? Skal bestille reise til sommeren, og finner samme tur på Delta.com til samme pris i NOk...
Bonuspoengopptjening for betalt business (som vi her snakker om) hos KLM er faktisk ganske så bra og mye bedre ennone pass som nå har blitt mileage plus. Jeg setter aldri mine betalte biz billetter på amerikanske programmer
Opptjening er muligens bra, men uttak, og spesielt i F, er helt horribelt.
KLM kommer nok til å slå på stortromma i 2012/13 og gå helt vekk fra NEV setene som er installert på 773ene, men til hva gjennstår å seKLM introduserer for øyeblikket nye seter, og disse er allerede i bruk på 777-300 og A330-300 flyene. Hadde 777-300 på vei til SFO i fjor, og jeg føler disse setene er bedre, og du har stille og "privat" følelse. Du kan jo søke på google/YouTube og se på det!
Fant en artikkel fra i fjor: http://www.businesstraveller.com/news/klm-to-adopt-fully-flat-beds-in-business-class
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.