Hei alle sammen. Dette blir min første tråd her på forumet.
Pendler ukentlig mellom Oslo og Bodø med SAS, og blir derfor relativt godt kjennt med deres 737 flåte. På godt og vondt er nok flertallet av disse flightene ombord på de "gamle" Braathens -705 maskinene.
Når jeg ikke er på jobb, liker jeg meg best langt bak i kabinen. Jeg har observert at rad 23 og 24 i disse maskinene har samme seter som i -683'erne, mens resten er de jeg husker fra BU tide.
Har det seg slik at SK har satt inn 1,5 ekstra rader, eller finnes det en annen lur forklaring.
Virker også på meg som om -705 med sine 141 seter er hakket trangere enn 783 med sine 140, og trangest blandt 737'erne. Noen som kan si seg enig?
Pendler ukentlig mellom Oslo og Bodø med SAS, og blir derfor relativt godt kjennt med deres 737 flåte. På godt og vondt er nok flertallet av disse flightene ombord på de "gamle" Braathens -705 maskinene.
Når jeg ikke er på jobb, liker jeg meg best langt bak i kabinen. Jeg har observert at rad 23 og 24 i disse maskinene har samme seter som i -683'erne, mens resten er de jeg husker fra BU tide.
Har det seg slik at SK har satt inn 1,5 ekstra rader, eller finnes det en annen lur forklaring.
Virker også på meg som om -705 med sine 141 seter er hakket trangere enn 783 med sine 140, og trangest blandt 737'erne. Noen som kan si seg enig?