• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Seteplassering SK 737-600

Hei!

Noen som vet hvilke rad på SAS sine 737-600 som ikke har vindu? Holder på med innsjekking og vil styre unna den raden, selvfølgelig.

Takk på forhånd.

Re: 737-600

Tar jeg feil om det er rad 6 og 8?:) Veldig usikker her, men tror det skal være de 2.

Er bulkhead på SKs 736 veldig dårlig? Har valgt 1F på BGO-AES-TRD i morgen, men synes det var rart at 5 av 6 bulkhead-seter stod ledig, mens mange vindu-/midtgangseter bakover er tatt. Er 10 A/F mye bedre?

bulkhead.jpg

Last edited:

1 F er meget bra - bare til å kjøre på! Eneste er nærheten til toalettet, men regner med at det ikke vil ha noe å si på en slik tur. God tur :)

01F var bra når første del av flyet var reservert for fullpris og EBG. Nå er rad 1 øverst på min nei-liste pga at sjansen for ledig midtsete er lav.

1 F er meget bra - bare til å kjøre på! Eneste er nærheten til toalettet, men regner med at det ikke vil ha noe å si på en slik tur. God tur :)
Ok, takk for kjapp tilbakemelding. :)

01F var bra når første del av flyet var reservert for fullpris og EBG. Nå er rad 1 øverst på min nei-liste pga at sjansen for ledig midtsete er lav.
Jeg får sjekke igjen i morgen tidlig, og evt bytte bakover hvis midtsetet har blitt tatt. Det går et direktefly BGO-TRD 20 min tidligere, så får håpe at det blir lite folk via AES.

Last edited:
Nødutgang sk 737 600

Hei, har blitt flyttet en rad bakover til rad 11 på sk271 i dag og frykter dette er nødutgang? Stemmer det? Reiser med to små, så blir evt flyttet. Dette er 737-600 versjonen med 22 rader. Ser ikke om det er x-eurokonfig.

Nødutgang sk 737 600

Ok, takker, da blir vi ikke tvangsflyttet. Sikkert vært flybytte eller noe. Rad 10 er kanskje bare to seter?

Back