Setebooking SK907 12 mai

LN-TIB

ScanFlyer Gold
Har bestilt en reise til min søster i dag med SK907 til New York 12 mai slik at hun reiser med samme fly som meg.

Når jeg gikk gjennom hennes bestilling fikk jeg anledning til å velge sete (bare midtseter igjen :cry: ), mens jeg som bestilte rett etter ruten ble lagt for salg, ikke får opp samme mulighet når jeg går inn på bookingen min. Noen som har en ide om hvordan jeg får dette til? Er litt greit å få sittet sammen.

Forøvrig så ble jeg overrasket over at man kan booke sete, uten at de som allerede har bestilt ikke har blitt gjort oppmerksom på dette. :angry:

Re: Sete Booking SK907 12 mai

Forøvrig så ble jeg overrasket over at man kan booke sete, uten at de som allerede har bestilt ikke har blitt gjort oppmerksom på dette. :angry:

SAS og IT i et nøtteskall.

Har du Amadeus-ref kan du forsøke å gå inn på blue1.com og se på "mine bookinger", kan hende sete lar seg ordne der.

Kommer ikke noe lengre hverken der eller på checkmytrip.com :headbang

Ring SAS. Be om å få Amadeus ref.nr, samt at de reserverer seter for deg. Da kan du følge med på setekartet hjemmefra og fange opp "gode" seter som ev. blir ledige før avreise.

SAS brukte en annen bookingmotor da ruten ble lansert, og det var sikkert den du brukte, men det var mulig også da å resevere seter. Jeg gjorde en booking på New York-ruten før den nye bookingmotoren kom og jeg får opp ruten på sas.no ved å bruke den sekssifrede Amadeus-koden jeg fikk ved bestilling. Kan endre sete ved funksjonen øverst i bestillingsbekreftelsen. Uansett er det jo bare å ringe SAS eller spørre Eva, så reserverer de seter for deg.

Begge flyvninger er for øvrig så å si fullsatte tre måneder før avreise.

Steike til belegg .... sjekket en del tilfeldige datoer og tallene er svært gode. Langt bedre enn man er vant til å se så lenge før avgang! :up:

Om reisen din er bestilt gjennom et reisebyrå så skal de kunne hjelpe deg med setereservasjon. Alternativt kan sas direkte(05400) eller et hvilket som helst servicesenter hos sas kunne sette inn seter. Om du plages kan du PM meg referansene så kan jeg se på det på mandag.

Steike til belegg .... sjekket en del tilfeldige datoer og tallene er svært gode. Langt bedre enn man er vant til å se så lenge før avgang! :up:

Sjekket også en del med KVS. De to første ukene i april ser det veldig bra ut. Mange dager minker av Z, J, Y, S, B og E, noe som er et godt tegn. Ser ut som OSL har høyere bookingtall enn ARN noen dager, men som regel er det færre ledige seter igjen fra ARN.

Jeg har ofte klart å velge sete på lufthansa.com under "My bookings" og "Retrieve single booking" selv om det er SAS flighter.

Back