Sete til infant hos SAS

pollymoe

ScanFlyer Blue
sitter å skal bestille en bonus tur svg-cph med den kampanjen sas har nå. Ser at barn 2-11 år får 50% på tilbudet som allerede er 50% poeng rabatt og tenkte å bestille et ekstra sete til datteren min på 1.5 år. Noen som vet om det går greit å bare bestille som om hun er 2-11 år, og evt legge inn en fiktiv fødselsdato dersom det er krav på at den denne skal matche 2-11 år?

Re: sete til infant hos sas

Hadde nesten samme problemstilling for litt siden. I mitt tilfelle var det booking med cash, ikke poeng. Hvis jeg skulle ha eget sete for infant (under 2 år) så måtte jeg ringe SAS for bestilling. Du må legge inn fødselsdato i bestillingen på nett og den gir deg feilmelding om du velger 2-11 år men legger en dato mindre enn 2 år. Å legge inn en fiktiv fødselsdato tror jeg ikke du skal satse på...

Re: sete til infant hos sas

Er det noen her som har blitt avkrevd id for barn på en slik reise?

Re: Sete til infant hos sas

endte opp med å bestille over tlf hvor de ordnet det til prisen av barn 2-11 år

Jeg har alltid bare lagt på et år på den yngste fødselsår, og det har gått bra, inkludert i Dubai. Imildertid er dette kanskje ikke like lurt til alle utenladsdestinasjoner. Innen Norge er det ingen som bryr seg.

Jeg har hatt samme problemstilling da jeg booket til jr. som ennå ikke er født, og den hyggelige damen på 05400 ba meg om å legge inn en fiktiv dato og deretter ringe for å få den endret datoen når han blir født. Jeg har dog booket SAS Plus (og med poden i eget sete) og er EBG, kan det kanskje ha hatt noe med saken å gjøre?

Jeg har hatt samme problemstilling da jeg booket til jr. som ennå ikke er født, og den hyggelige damen på 05400 ba meg om å legge inn en fiktiv dato og deretter ringe for å få den endret datoen når han blir født. Jeg har dog booket SAS Plus (og med poden i eget sete) og er EBG, kan det kanskje ha hatt noe med saken å gjøre?

Det er vel ei vanleg problemstilling dette. Booka ei slik reise (før liten var født) med WF, la inn rett dato vha chat etterpå. Vil tru at SAS også fikser dette lett.

Back