Sete i feil klasse ved online checkin

robertaas

Helgeturekstremist
Medlem
Ved online checkin for en flight i økonomi blir det foreslått at jeg skal sitte i 1A og hele setekartet er åpent for meg. Flyet har biz-konstellasjon for rad 1-6. Har fått boardingkort som jeg kan printe ut. Hva er sannsynligheten for at dette går bra?

Har selv opplevd dette noen ganger med familien. Men vi gar desverre blitt flyttet bak gardinen ja. Fått printet ut ny seteplassering ved boarding...

Har ikke prøvd biz på A340 tidligere. Har nå printet ut boardingkortet og skal tviholde på det. :thumbup

Dog er det vel mulig du kan ta en timeout i loungen ;)
Med "Class Y Economy" på boardingskortet tror jeg ikke jeg vil prøve meg på det.

Risikoen jeg tar er jo at jeg blir degradert ved gate og får det eneste setet som er ledig i økonomi, midtsetet på siste rad. :cry:

Med "Class Y Economy" på boardingskortet tror jeg ikke jeg vil prøve meg på det.

Risikoen jeg tar er jo at jeg blir degradert ved gate og får det eneste setet som er ledig i økonomi, midtsetet på siste rad. :cry:

Du får trøste deg med drikkepresset. Det kan jo i det minste hjelpe litt. Skal fly AF imorgen og gleder meg veldig til nettopp det. Partyhatt og trompet er pakket.

Mulig det er mye/oversolgt economy i forhold til business belegg, har skjedd meg både på KLM og Finnair. Da får du biz sete med eco service.

Partyhatt og trompet er pakket.
Lo så det gjorde vondt.

Måtte sjekke innbagasje og ble da degradert fra 2H til 11H. Hele biz-seksjonen stod tom. Flighten var kun 25 min så det gikk stort sett greit.

Serveringen bestod ellers kun av et glass fruktjuice.

Back